כמה עולה כספת שמתאימה לבית פרטי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש הרבה מאוד אנשים ששומרים בבית דברים יקרי ערך, סכומי כסף גדולים במזומן, או דברים בעלי ערך סנטימנטלי רב שעוברים במשפחה כבר כמה דורות. כל אלו שואלים את עצמם מהי הדרך הכי נכונה ובטוחה להחזיק את כל החפצים האלה בבית, כך שבמקרה של פריצה חלילה הגנבים לא ימצאו את אותם חפצים ולא יצליחו לגנוב אותם. התשובה הכי פשוטה לשאלה הזו היא כמובן כספת ביתית. כספת היא האמצעי הכי פשוט ויעיל לשמור על חפצים יקרי ערך. אז יצאנו לבדוק עבורכם כמה תעלה לכם כספת ביתית.

 

מה צריך לדעת על כספות?

קודם כל חשוב מאוד לזכור שאפילו כספת סופר איכותית ומשוכללת לא תגן על הדברים שלכם אם הפורצים יוכלו לעקור אותה מהקיר ולקחת אותה איתם. לכן, כמו שאתם מקפידים לרכוש כספת איכותית חשוב מאוד להקפיד לקבע אותה כמו שצריך ולחבר אותה לקיר בחוזקה. במקרה הזה גם ככל שהכספת גדולה וכבדה יותר יש פחות סיכוי שהיא תיגנב. לכן אחד הדברים ששווה לבדוק לפני שרוכשים כספת הוא רמת החיבור שלה לקיר.

כספת

איפה נמקם את הכספת שרכשנו?

חשוב מאוד למקם את הכספת שרכשתם במקום נסתר שלא קל למצוא במהירות. הסיבה לכך היא פסיכולוגית. ברגע שגנבים רואים שיש בבית כספת, הם מניחים, וברמה מסוימת של צדק, שיש בתוכה חפצים יקרים מאוד או סכומים גדולים של כסף מזומן. לכן חשוב מאוד להסוות את מיקומה של הכספת ולא לתת להם את הצ'אנס בכלל לגלות אותה.

 

איך בוחרים כספת טובה לבית?

צריך לדעת לבחור כספת איכותית ומומלצת. קודם כל הקריטריון הכי בסיסי הוא גודל. אתם צריכים כספת שמצד אחד תכיל את כל מה שאתם רוצים להסתיר בתוכה, אך מצד שני שתוכלו להתקין במקום נסתר בקלות. לעתים יש דרישות של הביטוח על סטנדרטים מסוימים של הכספת ואז צריך לבדוק שהכספת עומדת בהם. אנו ממליצים ללכת על כספות שעשויות מפלדה מחוסמת ושעובי הדופן שלהן לא יורד מ- 6 מילימטרים. הכספת צריכה להיות מוגנת משני צדדים ומעוגנת היטב, וחשוב שהדלת שלה תהיה שקועה כך שלא יהיה אפשר לפרוץ אותה עם לום.

כספת

אז כמה תעלה לנו כספת ביתית?

אין לשאלה הזו תשובה אחת, מכיוון שכספת ביתית היא לא שקית חלב עם מחיר אחיד וקבוע. יש מגוון גדול של כספות עם מנגנוני נעילה שונים ובגדלים שונים. בכל אופן, תמורת סכום לא מאוד גבוה תוכלו לרכוש כספות מעולות. כך למשל, כספת דיגיטלית של 21 ק"ג תעלה לכם פחות מאלף שקלים, וכספת מפתח של ק"ג תעלה לכם פחות מ- 500 שקלים.

 

סיכום

אפשר לומר שכספת איכותית היא פריט חובה כמעט בכל בית. הקפידו על מיקום נסתר של הכספת, עיגון נכון וחזק שלה לקיר, ותוכלו לחסוך לעצמכם הרבה צער ועוגמת נפש.

כספת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם