כמה עולה אחסון אתר גדול לשנה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחסון אתר זה הפעולה הבסיסית ביותר שבעל עסק שיצר אתר צריך לעשות. רבים מאיתנו מכירים היטב את התחום של בניית אתרים, עיצוב אתרים, כתיבת תוכן לאתרים, שיווק באינטרנט וכיוצא בזה, אך מעטים יודעים מה זה אחסון אתרים?

כתוצאה מכך, יש אנשים שטועים לחשוב שזה שלב שניתן לדלג עליו, כשלמעשה זה השלב הבסיסי ביותר. אז מה זה אחסון אתרים? כמה זה עולה? איך לבחור חברת אחסון אתרים טובה? זאת ועוד בכתבה הבאה.

 

מה זה אחסון אתרים?

אחסון אתרים זה הפעולה החומרית של האתר. כל אתר צריך להיות מאוחסן בשרת שמכיל אותו ומאפשר לו לעלות לאוויר, כלומר לאינטרנט. ללא השרת האתר לא יוכל להופיע בחיפושים של גוגל. משום שכל אתר צריך אחסון, יש חברות שרבות שמציעות את שירותם בתחום מתוך הבנה שזה צורך בסיסי שבלתי נגמר וניתן להסתמך עליו כמקור הכנסה תמידי, בדומה לדיור.

 

כמה עולה אחסון אתרים?

אחסון אתרים משתנה על פי גודל האתר, החברה, מהירות הגלישה של האתר, משך זמן הטיפול באתר ועוד. באופן כללי, חברות מציעות חודשים ראשונים של אחסון בחינם כדי להתנסות, וגם כדי למשוך לקוחות אליהן, אבל אחר כך מתחיל תשלום חודשי לא גבוה כלל – מדובר ב35 שקלים עד מאה שלקים בלבד.

כלומר המחיר השנתי הגבוה ביותר עבור אתר כבד וגדול הוא 1000 שלקים ואולי מעט יותר. מדובר בהוצאה שולית בעסק, לכן כדאי לכם לבחור בחברה טובה וליהנות משירות טוב, במקום לחסוך שקלים בודדים

 

האם שווה להשקיע בחברה טובה ומומלצת?

ודאי! כפי שאמרנו לעיל המחיר של אחסון אתר הוא כה נמוך, שזה מגוחך לנסות לחסוך בתחום זה. חשוב לדעת לחסוך בהוצאות העסק, אך לא כשמדובר בהקמה של האתר שלכם. אם יהיו לכם פחות תקלות, גלישה מהירה ואחסון בטוח ומוגן, כדאי לכם לשלם מעט יותר  עבור חברה איכותית, מוכרת ומומלצת ולא להסתכם בתחום זה.

 

איך לבחור חברה טובה?

על מנת לבחור בחברה טובה יש לקרוא המלצות על חברות של אחסון אתרים. המלצות זה הפרמטר הטוב ביותר משום שכשלקוח מעיד על כך שהוא נהנה מהשירות שלו, אין לו אינטרס כלכלי בכך, בשונה מבעל עסק שיעיד על עצמו. כמו כן, חשוב לבחור בחברה שיודעת לעבוד עם סוג האתר שלכם ושתדע לספק לכם מהירות גלישה גבוהה, כיוון שה פרמטר חשוב בדירוג שלגוגל ובחוויית המשתמש באתר.

 

לסיכום

חשוב מאוד לבחור בחברת אחסון איכותית, אבל תבדקו מראש איך אתם צריכים לשלם וכמה. אל תתפתו לבחור בחברה חינמית משום שהיא לבטח לא תספק לכם שירות טוב ואיכותי. המחיר של חברות אחסון אינו גבוה כלל, לכן מומלץ להשקיע דווקא בזה ולא לנסות לחסוך בהוצאה זו. מאחלים לכם הצלחה בעסק!

אחסון אתרים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם