כמה עולה לקנות נכס בחו"ל ומהם היתרונות והחסרונות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלייה במספר המתעניינים ברכישת נכסים בחו"ל גרמה לנו להוציא סדרת מדריכים שתרכז את המידע החיוני בנושא, במטרה לענות על שאלות הגולשים באופן מעמיק. הפעם יצאנו לבדוק את העלויות של הנכסים השונים, תוך בירור מעמיק אודות היתרונות והחסרונות שנוגעים להליך. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם המידע הדרוש לכם.

 

העלויות של נכסים בחו"ל עשויות להשתנות

סביר להניח שהבנתם שהשאלה הנפוצה ביותר שנשאלה על ידי גולשים ברחבי הרשת, נוגעת לעלויות של נכסים בחו"ל. זו ההזדמנות לציין בפניכם שמדובר בטווח רחב של מחירים שעשויים להשתנות בהתאם לקריטריונים מגוונים, לדוגמא:

  • מיקום הנכס (אזור מרכזי)
  • סוג הנכס (דירה, בית, מחסן, חנות וכו')
  • גודל הנכס

לא נשאיר אתכם "באוויר" ונציין שישנם יעדים שנחשבים לזולים במיוחד, כך שתוכלו לרכוש בהם דירות מרווחות ופנטהאוזים החל מחצי מיליון ₪.

כך תרכשו נכס על הצד הטוב ביותר

כידוע, רכישה של נכס מכל סוג שהוא, מצריכה היכרות מעמיקה עם מדינת היעד, החוקים שלה (בכל הנוגע לנדל"ן, תשלומי מיסים וכו'). אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שתבצעו רכישה חכמה מבחינת האיכות והעלות, עליכם להסתייע בשירותיהם של המומחים. נמליץ לפנות לחברת Smart Invest4u שיש לה ידע רב בכל הנוגע לרכישת נכסים מחוץ לגבולות הארץ.

נציגי החברה ילוו אתכם במקצועיות וסבלנות עד הרגע שבו תמצאו את הנכס המתאים לכם ביותר. כעת אתם מכירים בכל המידע שנוגע לעלויות של נכסים בחו"ל, כך שניתן להציג בפניכם את היתרונות והחסרונות שבאים לידי ביטוי בעת רכישה מסוג זה.

 

היתרונות

אי אפשר לכתוב על יתרונות של רכישת נכסים בחו"ל מבלי לציין את 3 היתרונות הבאים:

  • הכנסה פסיבית: זהו היתרון הבולט ביותר שנוגע להכנסה הגבוהה משכירות הנכס. שכן, יתאפשר לכם לקבל הכנסה פסיבית שתפחית את הלחץ הכלכלי באופן ניכר.
  • הטבות מס: תוכלו ליהנות מתשלומי מס נמוכים יחסית (ביעדים נבחרים). שכן, יש מדינות שמאפשרות לתושבי חוץ לשלם מס נמוך לאחר רכישת הנכס.
  • שימוש אישי: יתאפשר לכם להגיע לנכס בכל פעם שתרצו לצאת לחופשה בחו"ל.

היתרונות 

החסרונות

ניסינו למצוא חסרונות שבאים לידי ביטוי בהליך שכזה ואנו מודים שזה לא היה פשוט. בסופו של דבר הבנו שיש חיסרון אחד שראוי להתעכב עליו – תנודות המטבע הזר. כידוע, יש לעיתים שינויים בשערי החליפין שעשויים להשפיע על ההשקעה שלכם ועל היכולת לייצר הכנסה מהנכס. חשוב לציין שמדובר בחיסרון שעשוי לבוא לידי ביטוי בהשקעות שונות, כך שלא תוכלו להתחמק ממנו.

 

השורה התחתונה

המחיר של נכס בחו"ל עשוי להשתנות בהתאם לקריטריונים מרובים. בשלב זה ברור לכם שאי אפשר להתחייב על סכום קבוע, כך שנותר לכם רק לבחור ביעד שמתאים עבורכם ולבדוק את העלויות של הנכסים שמוצעים בו. נאחל שתבחרו נכון ושתיהנו מיתרונות הרכישה.

כמה עולה לקנות נכס בחול ומהם היתרונות והחסרונות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם