כמה עולה רכב תפעולי של מרשל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכבים תפעוליים הפכו בשנים האחרונות למחזה שכיח מאוד. בעבר היינו פוגשים אותם רק באזורי תעשייה, מפעלים גדולים, או בשדות תעופה, אך היום ניתן לראות אותם גם במושבים ובקיבוצים. מכיוון שמדובר על כלי רכב קטנים יחסית, נוחים ופשוטים לתפעול ונהיגה, חשמליים, ואמינים ביותר, הם מהווים פתרון אידיאלי לאנשים מבוגרים שקשה להם ללכת ברגל.

אם גם אתם חושבים על רכישה של רכב תפעולי, או מתעניינים בזה, ורוצים להתרשם מטווח המחירים, הגעתם למקום הנכון. יצאנו לבדוק עבורכם כמה יעלה לכם רכב תפעולי של חברת מרשל.

 

חברת מרשל

מרשל היא חברה מצוינת שמייצרת רכבים תפעוליים אמינים לשלל מטרות. מדובר על רכבים פופולריים מאוד מכיוון שיש להם מחיר נוח והתמורה שאתם מקבלים עבור עלות שאתם משלמים גבוהה מאוד. את הרכבים התפעוליים של מרשל מאפיינים מנועים חזקים עם טווח נסיעה גבוה יחסית, וגם אבזור די מפנק.

קשה לדבר על מחיר אחיד, מכיוון שלכל דגם יש מחיר משלו, אך באופן כללי ניתן לומר שטווח המחירים נע בין 30,000 ל- 35,000 ₪. פרטים נוספים ושלל דגמים תוכלו למצוא כאן בקישור הזה hatavor-motor.co.il.

חברת מרשל

מרשל DG C2

מדובר על רכב תפעולי נוח מאוד ומתקדם ביותר. הדגם מגיע עם 2 מקומות ישיבה, מערכות אלקטרוניקה מתקדמות, והעיצוב שלו הופך אותו לאחד הדגמים הכי יפים שיש כיום בשוק. הדגם הזה מתאים במיוחד לאזורים כמו קיבוצים ומושבים, ויש לו ארגז קטן מאחורה. במקרה הצורך ניתן להוסיף עוד ספסל עם 2 מקומות ישיבה לנוסעים נוספים או גגון וכיסוי לחורף. הדגם הזה זול במיוחד, והמחיר שלו עומד כל כ- 29,000 ₪.

 

מרשל DH C2 מוגבה

אם אתם צריכים רכב תפעולי קשוח שיעבוד קשה, זה הדגם המתאים. מדובר על רכב תפעולי מוגבה עם צמיגים שמותאמים לנשיאת שטח ומנוע עוצמתי. הדגם הזה נבנה לנסיעה בדרכי עפר ובתנאי שטח לא פשוטים, ולכן מדובר על כלי עבודה אידיאלי עבור חקלאים. ניתן להוסיף לו שלל תוספות כמו ספסל אחורי נוסף לעוד 2 נוסעים, גג ארוך, או כיסוי לחורף. המחיר של הדגם הזה הוא כ- 34,000 ₪.

מרשל DH C2 מוגבה

מרשל FLAT BED

אם הרכב התפעולי שאתם מחפשים הוא חיית עבודה, כנראה שזה הדגם שאתם צריכים. מדובר על רכב תפעולי עם ארגז גדול מאוד מאחורה וחלק קדמי מוגבה. גם הגלגלים של הדגם הזה גדולים יחסית כך שנסיעה בדרכים משובשות לא מבהילה אותם. זהו אחד הדגמים היחידים בארץ עם בלמים בגלגלים הקדמיים, מה שהופך אותו לבטיחותי במיוחד. זהו רכב תפעולי קלאסי לנשיאת משאות כבדים. המחיר שלו זול במיוחד, ועומד על כ- 34,000 ₪.

 

סיכום

יש מגוון לא קטן של רכבים תפעוליים שמייצרת חברת מרשל, ואין לנו ספק שתמצאו את הדגם המתאים לכם. המחירים נוחים במיוחד, והתמורה שתקבלו עבורם תהיה מקסימלית.

כמה עולה רכב תפעולי של מרשל

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם