כמה עולה ניקוי שטיחים מקצועי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שטיחים מוסיפים יופי וחום לבית. אולם, בשל העובדה שהם עשויים מבד ונמצאים על הרצפה – הם נוטים להתלכלך. אז כמה יעלה לכם לנקות את השטיח שלכם?

 

כמה עולה ניקוי שטיחים מקצועי

קשה לקבוע מחיר אחיד לניקוי שטיחים מקצועי. ממש כמו שהעלות של מכוניות שונות משתנה בין הדגם, היבואן והשנתון – כך גם המחיר של ניקוי שטיחים מקצועי יכול להשתנות. המחיר של ניקוי שטיחים מקצועי נקבע לפי סוג השטיח, חומרת הלכלוך וגודל השטיח. המחירים נעים בין 75 ש"ח למטר רבוע לבין 130 ש"ח למטר רבוע.

ניקוי כתמים משטיחים

מה עושים בניקוי שטיחים מקצועי

מלבד ניקוי כתמים משטיחים, מנקי שטיחים מקצועיים עשויים לערוך גם מגוון טיפולים מקדימים. למשל, במקרים של כתמים קשים. בנוסף, בניקוי שטיחים מקצועי נעשה שימוש בציוד מיוחד, כגון שואבי אבק חזקים, על מנת להבטיח שהשטיח ינוקה וייובש היטב. בסך הכל, המטרה היא לא רק להסיר כתמים גלויים אלא גם לנקות את השטיח לעומק, ולהשאיר אותו במראה ובריח מעולים.

מנקי שטיחים מקצועיים משתמשים במגוון שיטות לניקוי שטיחים, בהתאם לסוג השטיח ולחומרת הכתמים. דוגמא לשיטה אחת היא ניקוי בקיטור. שיטה זו כוללת שימוש במים חמים וחומרים כימיים לניקוי עמוק של סיבי השטיח. לאחר מכן, המים נשאבים מהשטיח באמצעות ואקום רב עוצמה, יחד עם כל הלכלוך, האבק והכתמים. דוגמא אחרת היא ניקוי יבש, אותה כולנו מכירים מהמכבסה.

 

איך לבחור חברה לניקוי שטיחים מקצועי

בחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים יכולה להיות משימה לא פשוטה. אולם, בעזרת טיפים אלו – תוכלו לבחור בחברת ניקוי שטיחים שתעניק שירות מעולה ותשאיר את השטיחים שלכם עם מראה וריח רעננים ונקיים.

קודם כל, עליכם לבדוק כמה ניסיון יש לחברה. חפשו חברה שפועלת בתחום כבר מספר שנים ושיש לה רקורד מוכח בכל מה שנוגע למתן שירות איכותי. בנוסף, כדאי לשאול מראש האם יש לחברה ביטוח מקצועי, כדי להגן עליכם במקרה של תאונות או נזק שעלולים להתרחש במהלך הניקיון.

חשוב מאוד גם לקרוא ביקורות ולבקש המלצות. חפשו באינטרנט ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג על המוניטין של החברה. אתם כמובן יכולים גם בקשו מחברים ובני משפחה הפניות לחברות ניקוי שטיחים שהם השתמשו בשירותיהם ויצאו מרוצים.

ניקוי כתמים משטיחים

איך תדעו שאתם צריכים חברה לניקוי שטיחים

לא על כל כתם חייבים להזמין ניקוי מקצועי לשטיח. נסו שיטה ביתית אחת או שתיים, ואם הן לא עובדות – השאירו את העבודה למקצוענים. לדוגמא, נסו לנקות את הכתם עם סודה. שפכו מעט סודה על הכתם, שפשפו אותו וספגו את הנוזל. הכתם אמור לרדת לאחר שתחזרו על התהליך מספק פעמים. אפשר להשתמש גם במי חמצן, באותו ההליך בדיוק.

 

סיכום

לסיכום, ניקוי שטיחים הוא שירות מומלץ לכל אדם שיש לו שטיח. בחרון אך ורק בחברת ניקוי שטיחים מנוסה ומומלצת.

ניקוי כתמים משטיחים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם