כמה עולה מזכרות לבת מצווה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עבור כל נערה, יום בת המצווה הוא כנראה היום הכי חשוב בחייה. בדיוק כמו שנער יהודי נכנס לחיוב מצוות בגיל 13, כך נערה יהודייה מגיעה לחיוב הזה כבר בגיל 12. זו בדיוק הסיבה שחשוב להפיק אירוע מיוחד ביום הזה. בהפקת אירוע, אחד הדברים המרכזיים הוא להפוך אותו לכזה שאף אחד לא יוכל לשכוח. אנחנו כאן כדי לספר לכם על דרך נהדרת לדאוג לדבר הזה. 

 

מזכרת מהאירוע

כדי להפוך את אירוע בת המצווה לכזה שאף אחד לא שוכח, נוכל לחלק לאורחים שלנו מזכרת שאיתה הם יצאו ממנו. מזכרות לבת מצווה יכולות להיות מגוונות, ואלם אין דבר שיותר מתאים מאשר לקשר אותן לאירוע עצמו. אם אין לכם רעיון מתאים, אנחנו כאן כדי להציג לכם מספר רעיונות למזכרות מבת מצווה.

מִקרֶה

ספר תהילים קטן

ספר התהילים הוא כנראה ספר התפילה הראשון, והוא מכיל תפילות שאותן חיבר לפי המסורת דוד המלך. בתהילים אנחנו יכולים למצוא טקסטים שהפכו להיות חלק מרכזי ביהדות, וזו בדיוק הסיבה שכדאי לכם לתת אותו לאורחים שלכם בתור מזכרת. אצלנו תוכלו לקבל ספר תהילים קטן שמיועד בעיקר בתור סגולה לשמירה.

ספר התהילים הזה מגיע בתוך כיסוי מעור אמיתי כדי שהוא יישמר במקום בו אתם שמים אותו. המחיר של ספר תהילים כזה הוא 40 ₪, ומדובר על מזכרת נהדרת מהאירוע שלכם.

 

ברכונים שונים

כאשר אנחנו מדברים על ברכון הכוונה בדרך כלל היא לספרון קטן שבו יש את ברכת המזון. עם השנים הברכונים התפתחו עוד ועוד וכיום יש ברכונים שמכילים את פרק שירה, תיקון הכללי, זמירות שבת או טקסטים אחרים שחשובים בעת סעודות השבת. היתרון של ברכון בתור מזכרת הוא שמדובר על מזכרת זולה, ותוכלו לקנות חלק מהברכונים במחיר של כמה שקלים בלבד.

על כריכת הברכון תוכלו לכתוב טקסט מסוים שקשור לאירוע, וכך בכל פעם שבה האורחים שלכם ישתמשו בברכון הזה הם יזכרו באירוע שלכם דרכו.

ברכת המזון

סידור

בתור נערת בת מצווה, הילדה שלכם כבר אמורה להתפלל לפחות פעמיים ביום, ואין מזכרת מתאימה יותר מאשר סידור שבו כתובות אותן תפילות. בחייו של כל יהודי, הסידור הוא כנראה הספר החשוב ביותר, ובתור מזכרת מהאירוע שלכם מדובר על רעיון נהדר. הסידור הוא אמנם מתנה יקרה יותר מאשר ברכון, והמחיר שלו נע בין 20 ל70 ₪, אולם הוא לא יאפשר לאף אחד לשכוח את בת המצווה.

 

לסיכום

בת מצווה היא כנראה היום החשוב ביותר בחיים של הילדה שלכם, היום בו לפי היהדות הוא מתחייבת במצוות. כדי שהאורחים שלכם יישארו עם טעם של עוד מהאירוע, כדאי לדאוג להם למזכרת כלשהי. כאן קיבלתם סקירה על מספר מזכרות כמו ברכון, סידור וספר תהילים קטן שכל אחת מהן תעזור למי שיצא מהאירוע שלכם להיזכר בו מידי פעם.

עֲלוּת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם