כמה עולה לרכוש דירה חדשה מקבלן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלום בדמות דירה חדשה מקבלן קרוב מאי פעם, וזאת בשל עשרות פרויקטים חדשים אשר נבנים ברחבי הארץ ומאפשרים לכם לבצע רכישה של דירה בעלות משתלמת ועם תנאי מימון נוחים. כמה זה עולה ומה חשוב לדעת רגע לפני הרכישה? להלן הפרטים.

 

רכישת דירה חדשה מקבלן – כמה זה עולה?

זה לא סוד כי מחירי הדיור בישראל הרקיעו בעשור האחרון, וזאת לאור מיעוט שטחי בנייה וכן מחסור חמור ביחידות דיור. עם זאת, אנו עדים בשנה האחרונה לקפצת מדרגה משמעותית בתחום הבנייה וזאת בשל פרויקטים חדשים בארץ – פינוי בינוי ותמ"א 38, כמו גם פרויקט מחיר למשתכן אשר מעניקים הזדמנות יוצאת דופן בדמות רכישה של דירה מקבלן במחיר אשר מתחיל 1,200,000 ויכול להגיע גם ל 4-6 מיליון שקלים בעבור דירות גן ופנטהאוז, תלוי באזור ובגודל הדירה.

לרכישת נדל"ן היכנסו: https://israel-big-taxi.co.il.

קניית נכס

 

תנאי תשלום נוחים לצורך רכישת דירה חדשה מקבלן – מהן האפשרויות?

כיום במסגרת של מועדוני לקוחות וכן מתוך רצון למשוך של זוגות צעירים ומשפחות צעירות ניתן לראות כיצד קבלנים מגמישים באופן ניכר את תנאי התשלום ומאפשרים לשלם באופן נוח יותר מבעבר, לעיתים בתנאי תשלום מפליגים אשר מאפשרים לשלם את מלוא הסכום רק לאחר כשלוש שנים ממועמד חתימת החוזה, בתוספת של מקדמה אותה תשלמו במעמד חתימת החוזה. עם זאת, רכישה של דירה מקבלן מהווה אתגר לא רק בשל המחיר אלא גם בשל הבדיקות אותן יש לבצע, ועליהן נפרט כעת, רגע לפני הרכישה הגדולה והמשמעותית ביותר אותה תבצעו בחייכם – רכישה של דירה מקבלן.

 

אילו בדיקות חשוב לבצע לפני הכניסה לדירה?

על אף המודעות הגבוהה של הציבור, בלא מעט מקרים תהליך הרכישה משתבש ואף גוזל כספים נוספים בשל אי ביצוע בדיקות הכרחיות בטרם נכנסים לדירה, וזאת לצורך בדיקה של ליקויי בנייה וכן בדיקת קרינה אשר היא הכרחית. למעשה, מדובר בשני אלמנטים אשר הם בגדר חובה בעבור כניסה לדירה חדשה, וזאת לאור העובדה כי ליקויי בנייה לפני הכניסה לדירה תאפשר לכם לקבל דו"ח אשר מפרט האם נמצאו ליקויי בנייה בהם חייב הקבלן לטפל, ע"פ החוזה. בדיקה נוספת הינה בדיקת קרינה אשר נועדה לבחון את רמת הקרינה כתוצאה מהשפעת החשמל וכן השפעה של תקשורת אלחוטית. את הבדיקה מבצעת חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום וזאת באמצעות כלים מקצועיים אשר מודדים באופן מדויק את היקף הקרינה, כמו גם מתריעים במידה וישנה קרינה חזקה אשר עשויה לגרום לבעיות בריאותיות וכן חשיפה מוגברת לקרינה אשר היא מסוכנת מאוד. משום כך, יצירת קשר עם חברה מקצועית כדוגמת חברת inspectrum תאפשר לכם לבצע בדיקת קרינה בדירה החדשה, בעלות כספית אטרקטיבית ועם שימת דגש על בדיקה מקצועית ומהימנה אשר בסופה תוכלו לקבל דו"ח מקיף בנושא.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם