כמה עולה פרויקט פינוי בינוי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם עומדים לקחת חלק בפרויקט פינוי בינוי או התחדשות עירונית? יש לכם שאלות או חששות? המאמר הבא עבורכם ועבורכן – פרטים אודות עלויות הפרויקטים ועם מי צריך להתייעץ על מנת לקבל את התשובות המהימנות והמקצועיות ביותר.

 

פרויקט פינוי בינוי – על קצה המזלג

פרויקט פינוי בינוי הוא פרויקט שמטרתו לשדרג אזורים עירוניים וותיקים, על מנת להפוך אותך לאזורים מטופחים, מתקדמים או חדישים יותר, זאת תוך שיפור רמת הדיור. לפרויקט השפעה רבה על איכות החיים של התושבים!

 

פרויקט פינוי בינוי בירושלים

פינוי בינוי בירושלים אושר רק לאחרונה על ידי הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה. במסגרת התוכנית, ייבנו 587 יחידות דיור חדשות, זאת בנוסף על יחידות הדיור הוותיקות שייהרסו וייבנו מחדש. לתוכנית השפעה רבה על פתרון משבר הדיור בישראל ובירושלים בפרט

 

מה קורה בפרויקט פינוי בינוי?

במהלך הפרויקט, דיירי בניינים באזור או בשכונה הנבחרים, מתפנים מרצונם לטובת מגורים חלופיים זמניים (במימון היזמים). הבניינים הוותיקים נהרסים, ובמקומם היזם דואג לבניית בנייני מגורים מודרניים, מטופחים יותר, משודרגים וכן בטוחים יותר. הדיירים מקבלים דירות חדשות (על פי רוב, גדולות יותר), וכן נהנים משיפור איכות חייהם – שכן לרוב מתווספים חדרי ביטחון, מחסנים, מקומות חנייה, חדרי שירות, מעליות ועוד.

 

וכמה זה עולה?

פרויקט פינוי בינוי הוא פרויקט יקר עבור היזם, שכן במסגרתו יש להפוך נכס וותיק וישן לנכס חדש, מזמין ואיכותי. עם זאת, ההשקעה משתלמת לכל הצדדים. הן בעקבות הרחבת מספר הדירות (ומכאן היכולת להגיע ללקוחות שיהפכו לדיירים נוספים), שדרוג הדירות הקיימות לטובת הדיירים שכבר גרים באזור, וכן העלאת הערך העירוני באותה השכונה.

 

הטבות המיסוי

על מנת לצאת לדרך בפרויקט פינוי בינוי יש צורך בהסכמה של 80% מהדיירים ("רוב מיוחס"). על מנת להגיע לאחוז הסכמה זה, מציעים יתרונות רבים לדיירים. מלבד היתרונות שמנינו מעלה, ניתנות גם תוספות של זכויות בנייה והטבות מיסוי לדיירים, המעודדות את היציאה למהלך המשותף.

 

מהו המיסוי הרלוונטי?

במקרה של מכירת/ קניית זכות במקרקעין, החוק מגדיר שני סוגים של מיסים: מס רכישה ומס שבח. מיסים אלו נגזרים מחוק מיסוי מקרקעין בישראל (בשמו הרשמי: חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) התשכ"ג-1963). חוק זה עוסק בתהליך המיסוי שחל על הצדדים השונים בעת קנייה או מכירת מקרקעין, לרבות בפרויקט פינוי בינוי.

 

התחדשות עירונית בירושלים – חברת טרא

חברת טרא היא הכתובת עבורכם ועבורכן, בכל שאלה הקשורה בנוגע לפרויקט פינוי בינוי או התחדשות עירונית בעיר הבירה ירושלים. חברת 'טרא (התחדשות)' היא חברה בעלת חוסן כלכלי ועסקי, ולאחר שנים של מקצועיות היא בעלת ניסיון רב. החברה מובילה בתכנון, בניהול ובביצוע של פרויקטים הקשורים בהתחדשות עירונית ובפינוי בינוי.

יש לכם שאלות נוספות? חששות או דברים שאינם ברורים? פנו לחברת טרא התחדשות!

פרויקט בנייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם