מחירון מוניות מעודכן ל- 2019 מתל אביב לכל חלקי הארץ

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם מוצאים את עצמכם נוסעים לא פעם במונית? מכירים את ההרגשה הזאת שלמעשה גובים מכם יותר מידי כסף? אם כך, כדאי שתדעו שיש כזה דבר מחירון מוניות, כך שאם אתם יכולים לעיין בו מראש ולהבין כמה הנסיעה שלכם עתידה לעלות, זה מומלץ בחום.

לנסוע בבטחה ממקום למקום

נושא המוניות בארץ לא תמיד היה מסודר כמו שצריך ולמען האמת, עד לא מזמן העניין היה יחסית פרוץ. זה אומר שהיו אומנם הרבה תחנות של מוניות, אך מוניות נתב"ג מחירון הוגן זה היה רק משהו שניתן היה לחלום עליו. עם זאת, היום הדברים נראים אחרת שכן היום כולם כבר מודעים לכך שקיים מחירון וזה אומר שרוב בעלי המוניות ירצו, פחות או יותר, לתת שירות שעומד במחירים המופיעים במחירון. מה שכן, בנוסף לשאלת המחירים, כמובן שכאשר אתם מנסים לבחור לאיזו חברת מוניות תרצו להתקשר, יש משמעות גם לשאלה האם החברה אמינה ורצינית או לא. לצערנו הרב, לא כל מי שנוהג על מונית, אפילו אם הוא עושה זאת מזה שנים רבות, נוהג בצורה מספיק בטוחה. לכן יש לבדוק בשבע עיניים מאיפה אתם מזמינים מונית, כי מה שחשוב באמת זה לדעת שתיסעו ותחזרו בשלום.

נהג טקסי

שירות אדיב במונית

עוד דבר שבוודאי מטריד גם אתכם, בין אם אתם מחפשים שירות של מוניות מנתב"ג ובין אם אתם רוצים להזמין מונית לכל מקום אחר, זו שאלת האדיבות. האם באמת נדמה לכם שגם בעידן המודרני והמתקדם שבו אנחנו חיים יש טעם להתפשר על האדיבות של נהג המונית? אומנם זה נכון שכל אחד מאיתנו מגדיר "אדיבות" בצורה אחרת, אך מה שבטוח זה שהנהג צריך להתייחס יפה לנוסעים. אין שום סיבה להתפשר על הפרמטר הזה ולכן, אם תוכלו לקרוא חוות דעת מראש על נהגים שונים, זה בהחלט כדאי שכן כך תדעו בשירותיו של איזה נהג אתם מעוניינים.

עמידה בלוחות זמנים

לבסוף, כאשר מנסים לבחור את הנהג המתאים ביותר שייקח אותנו ממקום למקום, הרבה פעמים גם הזמן הוא פקטור. נגמרו הימים שבהם היינו מוכנים לחכות לנהג המונית כמה זמן שצריך, שכן היום הכול קורה מהר יותר. לכן, בדיוק כפי שלא הייתם רוצים להזמין שירותי בניית בריכת נוי מחברות שזה ייקח להן הרבה יותר מידי זמן, כך גם לא כדאי להזמין נהג מונית שלא באמת יגיע בזמן. כדי לקבל מידע לגבי הנתון הזה אתם יכולים לעשות חיפוש באינטרנט וגם כאן חוות הדעת יכולות לסייע. שימו לב שלפעמים בהחלט כדאי יהיה לשלם קצת יותר על שירותי הסעה בחברת מוניות כזו או אחרת אם זה מה שיבטיח שהנהג יגיע בזמן. זה נכון בין אם אתם ממהרים לישיבה, לטיסה או לכל משימה אחרת, אז למה אתם מחכים?

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם