מה המחירים של מראות יוקרתיות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מביני עניין בעיצוב יודעים שרכישה של מראה יוקרתית עשויה לעלות במקום אחד מחיר X  ובמקום אחר מחיר Y. שכן, כל חנות רשאית לקבוע את המחיר שמתאים לה. כדי שתוכלו לדעת מהו טווח המחירים של מראות מסוג זה, יצאנו לבדוק באופן מעמיק את המחירים בחנויות השונות. הישארו אתנו ותגלו כמה אתם צפויים לשלם על מראות יוקרתיות שישדרגו לכם את הבית.

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

כדי שנוכל להציג בפניכם טווח רחב של מחירים, היינו צריכים לפנות אל אנשים יודעי דבר. כאלו שמכירים את כל חנויות עיצוב הבית בעל פה. אתם וודאי תוהים איך הגענו אליהם. אז נציין בפניכם שפרסמנו פוסט בקבוצה של עיצוב הבית וביקשנו מיודעי דבר לציין בפנינו מה העלויות של מראות יוקרתיות. כדי שנוכל להיות בטוחים שאכן מדובר במידע עדכני, ביקשנו מהם לצלם עבורנו את המראות עם תג המחיר. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שלקחו חלק במדריך זה. שכן, בזכותם, תוכלו לדעת את המחירים העדכניים של מראות מסוג זה.

 

מה העלות של מראת קש יוקרתית?

עולם עיצוב הבית והחצר שואב השראה מתקופות קדומות. כך שהדבר מוביל לשימוש תדיר בקש. זו הסיבה שאנו רואים בכל חנות עיצוב בית כיסאות מקש, סלים מקש וכמובן, גם מראות מקש. המחיר של מראה קש שיש לה מראה יוקרתי צפוי להגיע ל – 600 ₪. ראוי לציין כי המראה שנשלחה אלינו מתאימה לחללים שונים והיא מעניקה מראה בוהמייני וצעיר.

 

מה העלות של מראת עץ יוקרתית?

קיבלנו כמה תמונות של מראות עם מסגרת עץ יוקרתית. יש מראות שמגיעות עם מסגרת מעץ מלא ויש מעץ רגיל. ראוי לציין כי אתם יכולים לבחור בסופו של דבר את צבע העץ והסגנון שמתאים לחלל הבית שלכם. הנה כמה מסגרות שהוצגו בפנינו:

  • מסגרת עץ דובדבן
  • מסגרת עץ אלון
  • מסגרת עץ מעץ מלא

העלויות נעות החל מ – 700 ₪ והן עשויות להגיע גם ל – 1,000 ₪ ויותר, תלוי בעיצוב הרצוי.

 

מה העלות של מראה עגולה?

כדאי שתדעו שמראות עגולות יוקרתיות הן כאלו שיגרמו לכם לבהות בעצמכם במשך שעות. שכן, אלו מראות מרהיבות ביופיין. קיבלנו מראה עגולה מדגם ירח שגרמה לנו להתאהב בה ברגע אחד בלבד. המחיר שהופיע על מראה זו היה 1,200 פחות או יותר וניתן היה לראות בבירור כי מדובר במחיר מבצע. שכן, המחיר הרגיל של המראה הזו עומד על 1,800 ₪.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

המדריך הנוכחי מסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות לאחל לכם, קוראים יקרים, שתהיה לכם בחירה נכונה של מראה יוקרתית. אנו ממליצים לכם שלא להסתכל על המחיר ולתת דגש על האיכות והעיצוב. שכן, אלו הפרמטרים החשובים שילוו אתכם בהמשך. להתראות במדריך הבא ותיהנו מהמראה החדשה שלכם!

יוקרה, מראות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם