כמה עולים ניתוחי החזה השונים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ניתוח חזה נחשב לאחד הניתוחים הקוסמטיים הנפוצים ביותר שמתבצעים ברחבי הארץ והעולם בתדירות גבוהה. מידי שנה מבוצעים למעל מ – 8,000 ניתוחים שכאלו בארץ בלבד. בזמן שבארצות הברית בוצעו למעלה מ – 300 אלף ניתוחים רק בשנת 2017. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבחון את העלות של ניתוחי החזה, כדי לדעת אם נוכל להרשות לעצמנו לקחת חלק בסטטיסטיקה.

 

תכירו את הרקע שגרם לנו לעצור הכול ולכתוב מדריך בנושא

אם ראיתם אותנו לא מזמן, אתם וודאי יודעים שהלידה וההנקה לא עשו לנו טוב. זה לא סוד, החזה שהיה לנו לפני שנתיים  הוא היסטוריה. היום החזה שלנו הפך להיות כמו שקיות שוקו קטנות שלא נראות בכלל לעין המזוינת. הדבר גרם לנו לצאת ולבדוק את כל העניין של ניתוחי חזה באופן מקיף. שכן, אנו סבורות שהגיע הזמן שלנו להתחיל לסדר את החזה. כדי שגם אחרות יוכלו ליהנות מכל האינפורמציה הזו, החלטנו להעלות מדריך מקיף בנושא שיציג תחילה את העלויות של הניתוח. בהמשך, נציג בפניכן פרטים נוספים שכנראה תרצו לדעת.

 

נו – כמה עולה ניתוח חזה?

כשהתקשרנו לכמה מכונים כדי לברר את העלויות השונות של ניתוחי חזה שונים, התברר לנו שהעלויות משתנות בהתאם לכל מיני פרמטרים שהוצגו בפנינו. היה חשוב לנו לקבל טווח מחירים, כזה שיאפשר לנו לדעת אם מדובר בכלל בעלויות שמתאימות לכיס שלנו. לכן, פנינו אל כמה נשים שעברו לאחרונה את הניתוח והן מסרו לנו את הסכומים שהן שילמו. הנה סכום ששילמה כל אחת מהן:

  • 18 אלף ₪
  • 20 אלף ₪
  • 23 אלף ₪

הייתה מי שאמרה שחברה שלה שילמה גם 25 אלף ₪. כך שאפשר לראות שהמחירים משתנים מאחת לשנייה.

 

הפרמטרים שקובעים את המחיר

אנחנו לא נשאיר אתכן במתח ונציג בפניכן את הפרמטרים שקובעים את המחיר בסופו של דבר. מדובר בגודל החזה הקיים, במצב הבריאותי של המנותחת ובבחירה של הסיליקון. כך שכל אחת בעצם יכולה לשלם סכום אחר לחלוטין.

 

איך אפשר לדעת מהו הסכום המדויק שתתבקשו לשלם?

אם אתן רוצות לדעת מה הסכום המדויק שאתן תתבקשו לשלם, עליכן לפנות אל מרפאה שמבצעת את הניתוח שאתן רוצות (למשל, מרפאה שעוסקת בהגדלת חזה או מרפאה שעוסקת בהרמת חזה וכו') ותערכו בירור מקיף. לאחר שתגיעו אל פגישת ייעוץ, אתן תקבלנה הצעת מחיר שמותאמת לכן אישית. אנחנו ביצענו את ההליך הזה והוצע לנו לעבור את ההליך בסך של 21 אלף ₪.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת כמה (פחות או יותר) עולים ניתוחי החזה השונים. כעת, כשיש לכן את ההבנה כי מדובר בעניין שמשתנה מאישה אחת לאחרת, נותר לכן רק לפנות אל מרפאה מוכרת ולברר מהי העלות של הניתוח שאתן רוצות לעבור. שיהיה בהצלחה!

גופייה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
טיפול פנים
סקולפטרה

סקולפטרה היא שילוב של העולם המתקדם של חומרים ביולוגיים ועולם הקוסמטיקה: זהו טיפול פנים חדשני

קרא עוד »