כמה עולה שפתון לניפוח ועיבוי השפתיים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ישנם לא מעט טיפולים חדישים, חודרניים וחודרניים פחות, על מנת לעבות ולנפח את השפתיים בהתאם לצו האופנה השולט כיום. לצערנו, מרבית הטיפולים מבוצעים על ידי רופאים ומומחים שונים במחירים גבוהים. לעומת זאת, ככל שגדל הביקוש כך גם הומצאו שיטות ביתיות, יעילות לא פחות, אשר מביאות לאותה תוצאה, והכי חשוב במחיר משתלם לכיס.

המרדף לאחר שלמות ואסתטיות לעולם אינו מפסיק אך בשנים האחרונות השאיפה לכך לא מוגבלת אך ורק לאלו בעלי האמצעים, ופותחו לא מעט טכנולוגיות המאפשרות שימוש ביתי עם תוצאות יעילות, והכי חשוב, טבעיות. מראה השפתיים הוא אחד מתחומים אלו. בעבר היה מקובל להזריק חומרים מסוימים לשפתיים על מנת לעבות אותם. כיום התגלה כי ישנם חומרים טבעיים בעלי השפעה זהה, אך טבעית, על מראה שפתינו.

 

מה הסוד?

ובכן, כבר ממש לא מדובר בסוד אלא בעצם בשוק רחב שנפתח בעקבות התפתחות הידע והטכנולוגיה בתחום הטיפוח. כיום, הדרך המשתלמת והטבעית ביותר לניפוח השפתיים היא שימוש בשפתון, לרוב שקוף, המכיל חומרים טבעיים.

 

איך זה עובד?

פשוט כפי שזה נשמע. מדובר בשפתון אותו נמרח על שפתיים נקיות בלבד, ומעט מחוץ לקו השפתיים. את ההשפעה ניתן לראות כחצי שעה לאחר הנחת החומר, ועד 24 שעות לערך. ניתן לשים את השפתון ככל שנרצה וללא הגבלה. הפורמולה עשירה בחומרים המעניקים לחות לצד החומרים שמעניקים נפח כמו מנטול ותמציות פרחים שונים.

 

כמה עולה שפתון לניפוח ועיבוי השפתיים?

כפי שציינו, קיים שוק רחב בתחום וזה עקב היעילות וההצלחה של הטיפול. על כן, נוכל למצוא כי מותגים שונים, בעלי שמות גדולים, פיתחו פורמולות משלהם, וככל שגדול יותר המותג כך גדול יותר המחיר. מחירי שפתונים מבית מותגים גדולים יכולים לנוע בטווח של 150 ₪ ועד אפילו 300 ₪.

לעומת זאת, במידה ונרצה להתנסות באופן ראשוני במוצר זה, לא קיים הצורך הממשי להוציא סכום גדול כמו זה שציינו היות ומרביתו הוא בעצם בעבור שם המותג. בשוק קיימות פורמולות זהות ובמחיר משתלם ביותר לכיס כמו זה שנמצא באתר BABISHOP. באתר זה נוכל למצוא את השפתון המפורסם במחיר הנמוך בהרבה יותר מ-150 ₪ וזאת בעבור יחידה. לעיתים באתר זה יהיו מבצעים המאפשרים רכישה של מספר יחידות במחיר משתלם אף יותר.

אם כן, נוכל להשיג תוצאות זהות לחלוטין ואף נוכל לבצע רכישות חוזרות של כמות מספקת בעבור מחיר אותו היינו משלמים ליחידה אחת אצל מותג גדול.

 

לסיכום

הבנו כי אין צורך ממשי בהליכים חודרניים על מנת להגיע לצורת השפתיים בה אנו חושקים. כיום ישנן מספר דרכים לעיבוי וניפוח השפתיים וכל זה במחיר משתלם ומציאותי. את השפתון לניפוח ועיבוי השפתיים נוכל למצוא באתר BABISHOP במגוון מבצעים משתלמים. הפורמולה המוצעת מגיעה במחיר נוח לכיס, ומבטיחה את התוצאה הרצויה ובעיקר הטבעית, וללא שום צורך בהתערבות חיצונית, דוגמת הזרקות.

שפתון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
טיפול פנים
סקולפטרה

סקולפטרה היא שילוב של העולם המתקדם של חומרים ביולוגיים ועולם הקוסמטיקה: זהו טיפול פנים חדשני

קרא עוד »