כמה עולה השתלת שיער בשיטת ביו פייבר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

השתלת שיער הפכה למקובלת יותר ויותר בשנים האחרונות.

כל אדם שחש לא בנוח עם שערו הדליל, או ראשו הקריח, פונה מיד למרפאה ומשלם סכום גבוה מאוד על מנת להפוך את ראשו ליער פרא.

בעקבות הביקוש הרב, פותחו מגוון שיטות להשתלת שיער, אבל החדשנית והמקובלת ביותר היא שיטת ביו פייבר.

השיטה הזו לא עושה שימוש בזקיקי שיער ממקום אחר בגוף, אלא הופכת את השיער למלא באמצעות רעיון גאוני! סקרנים לשמוע איזה רעיון? המשיכו לקרוא!

 

איפה ניתן לעשות השתלה בשיטה זו?

היעד הפופולרי ביותר להשתלות שיער הוא טורקיה, זאת משום שהמחירים שם זולים יותר. השתלת שיער בטורקיה היא נגישה, זולה ונוחה, לכן ישראלים רבים טסים לטורקיה לשם כך. כמו כן, ניתן לבצע את ההשתלה בארץ אם אין לכם חלום להגיע לטורקיה או שהכסף לא מהווה שיקול משמעותי עבורכם.

 

שיטת ביו פייבר

שיטה זו עושה שימוש בשיער סינתטי! במקום להעביר זקיקי שיער, מייצרים שערות סינתטיות יפות ובעלות מראה טבעי, ובכך פותרים את הבעיה. השיער הסינתטי מושתל בראשו של המטופל ושרוד אצלו לכל החיים מבלי צורך לחדש את הטיפול. יש מגוון של צבעים ואורכים של שיער שניתן לבחור, לכן כל אישה ואיש יכולים למצוא את הגוון שמתאים להם.

 

כמה זה עולה?

העלות היא קריטריון משמעותי בנושא של טיפולים ייחודיים. היא גבוהה ולא מתאימה לכל כיס, אבל ההשקעה משתלמת מאוד, לכן חשוב שתתאמצו להשיג את הכסף. המחיר מתחיל ב- 14000 שקלים במרפאות זולות ולא יוקרתיות. אם אתם רוצים לחסוך כדאי לכם לנסוע לטורקיה וליהנות מטיול על הדרך.

 

האם זה מומלץ ובטיחותי?

ההשתלה מומלצת על ידי כל הרופאים ומאושרת מבחינה רפואית. בנוסף, היא לא כואבת משום שהיא נעשית תחת הרדמה מלאה של האזור. במהלך הניתוח אין סיבוכים שעלולים לקרות, משום שמדובר בניתוח פשוט. חשוב שתפנו למרפאה מקצועית משום שרק רופא מוסמך יכול לבצע את השתלת השיער בשיטה זו.

 

התוצאה של ההשתלה טובה?

התוצאה של ביו פייבר היא הטובה ביותר מכל ההשתלות. המראה של השיער הוא מלא, טבעי ושופע – בדיוק כמו שכל אחד רוצה. אמנם המחיר גבוה, אבל כדאי להשקיע אותו בשיטה שעובדת ולא לשלם מחיר נמוך לשיטה לא יעילה. שיער מלא ויפה ישפיע מאוד על מצב הרוח שלכם ועל הדימוי הגופני שלכם, ולזה אין מחיר.

 

סיכום

לכל אחד מאתנו חשוב להיות שלם עם המראה החיצוני שלו, וכשאין השלמה יש הרבה עצב וחוסר נוחות. כדאי מאוד לטפל בבעיה מהשורש ולעשות השתלת שיער שתשנה את המראה שלכם בצורה משמעותית. השיטה הטובה ביותר היא ביו פייבר, כיוון שהיא בטוחה, יעילה, התוצאה שלה היא הכי מרשימה וניתן לראות שינוי כבר אחרי הטיפול הראשון.

איש שותה קפה

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
טיפול פנים
סקולפטרה

סקולפטרה היא שילוב של העולם המתקדם של חומרים ביולוגיים ועולם הקוסמטיקה: זהו טיפול פנים חדשני

קרא עוד »