כמה עולה מכשיר להוצאת שחורים מהפנים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כולנו, גברים ונשים כאחד, מכירים את השחורים המעצבנים שמתהווים על הפנים שלנו ובעיקר באזור האף.

לעיתים הנקודות השחורות הן מסיביות ונראות מאד על הפנים.

למרות שנוציא אותם שוב ושוב, הם פשוט לא מפסיקים לחזור, אז מה עושים?

חשוב לציין כי הופעת שחורים אינה דבר חריג ורובנו חווים את המטרד הזה. יחד עם זאת ישנן פעולות שנוכל לנקוט על מנת למגר אותם, אשר קשורות בעיקר באורח חיינו. יחד עם זאת, על מנת לטפל נקודתית בשחורים שכן ימשיכו להופיע, לא מספיק ללכת לקוסמטיקאית פעם בכמה חודשים. אז בואו נדבר על מה הם שחורים ואיך נטפל בהם בבית.

 

מהם שחורים?

שמם המדעי יותר הוא קומדונים, והם נוצרים כאשר שומן נלכד מתחת לתאי עור מתים. במפגש של השומן עם החמצן הם נהיים שחורים ואם לא נסיר אותם, הם ימשיכו לצבור לכלוך וחיידקים.

 

למה צריך להוציא אותם?

הוצאת שחורים היא חשובה כדיי לשמור על עור הפנים, אך מדובר כאן בבעיה עמוקה יותר. באופן טבעי שחורים יופיעו תמיד, אך נוכל למגר את הצטברותם באמצעות היגיינה נכונה. עלינו להתמיד ולרחוץ את הפנים פעמיים ביום, ופעם בשבוע בפילינג על מנת להסיר את התאים המתים המעודדים שחורים. כמו כן, חשוב להתמיד בשתיית מים על מנת שעור הפנים שלנו יועשר בלחות ולהפחית בכמות הסוכר שאנו צורכים.

 

איך נוציא שחורים?

ניתן להשתמש במגוון טיפולים המבוססים על כימיה מהונדסת אשר מייצרות חומצות שאינן טבעיות. היות ופתרון זה פחות מומלץ, נוכל לטפל במצב באמצעות מכשיר להוצאת שחורים הפועל על וואקום. המכשיר מהווה פתרון יעיל וטבעי,  שניתן להשתמש בו בין ביקור לביקור אצל הקוסמטיקאית שלכם.

יש להשתמש במכשיר רק על גביי עור פנים נקי, על ידי כך שנעביר אותו על האזור המבוקש והוא יבצע שאיבה מלאה של השחורים, היות ובעומק הנקבוביות מצטבר לכלוך שגם אותו יש לשאוב. חשוב להשתמש במכשיר אך ורק בהתאם להוראות היצרן.

 

כמה יעלה מכשיר זה?

את המכשיר המתקדם נוכל לרכוש באתר של https://www.dusk.co.il. המכשיר נמכר רק בכמה מאות שקלים בודדים ולעיתים רבות במבצע של כ-250 ₪ בלבד. היתרון בהשקעה זו, הוא כי המכשיר ניתן לשימוש לשנים רבות וזאת במידה וננקה ונחטא אותו לפי הוראות היצרן.

 

לסיכום

הפנים שלנו הן בעצם כרטיס הביקור שלנו, במיוחד כאשר נפגוש אנשים חדשים בכל מסגרת שהיא. לכן אין שום סיבה שנתפשר על הטיפול בעור הפנים שלנו, במיוחד אם הוא נוטה לשמנוניות ולפצעים. במידה ואתם סובלים מראשים שחורים באזורים מסוימים בפנים, חשוב שתתמידו בתזונה נכונה, שתיית מים וניקוי הפנים. אך יחד עם זאת, תוכלו לרכוש מכשיר להוצאת שחורים אשר יעשה עבודה יעילה, באופן טבעי ובטוח וכל זה עצמאית בבית.

 

מטבעות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
טיפול פנים
סקולפטרה

סקולפטרה היא שילוב של העולם המתקדם של חומרים ביולוגיים ועולם הקוסמטיקה: זהו טיפול פנים חדשני

קרא עוד »