כמה עולה עיצוב ציפורניים לילדות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמעט כל אישה, מאז שהיא זוכרת את עצמה, כבר מגיל צעיר רוצה לגדול ולהפוך לאישה. זה כולל איפור, שיער וגם ציפורניים. מכיוון שהמצב קצת שונה אצל ילדות מאשר אצל נשים, ישנם פתרונות כמו משחקים לעיצוב ציפורניים שמותאם במיוחד לילדות. איך זה עובד? וכמה זה יעלה לנו?

 

ערכת ציפורניים לילדות

עיצוב ציפורניים לילדות הוא הפתרון המושלם לילדות שאוהבות להתגנדר כבר מגיל צעיר מאוד. מלבד ההרגשה הנפלאה של הטיפוח שילדות מרגישות כאשר הן מתגנדרות, זה יכול להיות משחק מדהים עבורן שיעביר להן את הזמן בקלות בחדר המשחקים שלהן. הערכות בדרך כלל מכילות ערכת מניקור, צבעי לקים מנצנצים (כמה שוורוד יותר, ככה יותר משובח), ומדבקות מיוחדות.

הסט מאפשר לילדות להדביק, לצבוע, לקשט ובעיקר להתקשט, ממש כמו נשים בוגרות. הסטים בדרך כוללות צבעי פסטל נהדרים, מדבקות של דיסני וחדי קרן, קשתות, כוכבים, לבבות, ונצצים… המון נצנצים. הערכות בדרך כלל מכילות סטים של ציפורניים, חלקן אפילו לא מצריכות דבק, פשוט נצמדות לציפורניים עם עט לחיץ – והכל נדבק.

 

מה צריך לדעת על הציפורניים

הציפורניים ניתנות להסרה בקלות, כך שאפשר להוריד אותם כאשר רוצים להוריד לפני בית ספר למשל, או לשנות את הצבעים ואת הנצנצים לפני מסיבה מאוד מיוחדת של ילדה אחרת. יש בדרך כלל לערכות מלאי מדבקות עם דמויות שהבנות שלכם הכי אוהבות, ומלבד להדביק אותן על הציפורניים, הם יוכלו להדביק אותן גם על המחברת, מראה ובכלל בכל מה שיבחרו להדביק אותן.

 

ערך מוסף

מלבד המראה המנצנץ וחדי קרן מהממים, זה יכול לתת ערך מוסף לבנות שלכם. מלבד הזמן שהן יכולות להתעסק בערכה, והן יכולות להתעסק בערכה שעות (סמכו עלינו), הם יוכלו ליצור משחק משותף וכך לחזק את הקשר עם בנות גילן.

בנות יאהבו ותמיד יאהבו להתפנק יחד. ערכת הציפורניים לילדות יוכלו לאפשר להן לבלות זמן איכות ביחד, וגם לשחק משחק תפקידים שהן בונת הציפורניים והחברה השנייה היא הלקוחה המתפנקת שלהן. למעשה, הבנות שלכם יוכלו לבלות זמן יחד עם החברות שלהן בבילוי משותף שאהוב על שני הצדדים. כך הן יוכלו לפתח קשר חזק עם בנות אחרות לכיתה.

 

כמה זה עולה

הכל נשמע מצוין עד עכשיו, אבל המחירים לא יהרסו את החגיגה. מחירים של ערכות ציפורניים כאלה לא יקרות במיוחד. למעשה הן יכולות להגיע עד מחירים של בין עשרות שקלים עד ל150 שקלים לכל היותר. כך תוכלו להנות ממחירים נוחים ואושר צרוף לבנות שלכם.

 

לסיכום

בנות תמיד יהיו בנות, ובנות תמיד אוהבות להתגנדר. באמצעות ערכת ציפורניים תוכלו להגשים להן חלום ואפשרות להרגיש מטופחות ויפות. ערכת הציפורניים יכולה להוות עבורן משחק עם בנות גילן, תעסוקה, וגם יוכלו לקבל טעימה מהעולם של המבוגרים. כאשר במשחק תפקידים יוכלו לשחק ולהנות מלהיות הבונת ציפורניים והלקוחה המתפנקת. התכוננו להרבה חדרי קרן ותתחדשו!

כמה עולה עיצוב ציפורניים לילדות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם