כמה עולה הסרת שיער בלייזר

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחרי שבחרתם לעשות הסרת בלייזר, כי הבנתם שאתם לא רוצים לבצע כל מיני פועלות אחרות כמו להסיר את השיער בכל פעם בטיפולים כואבים כמו שעווה, או אפילציה לשערות הפנים, אתם בטח רוצים לדעת כמה תעלה לכם הסרת שיער בלייזר, אין ספק כי לפני שאנו מקבלים החלטה על כל נושא, אנחנו רוצים לדעת כמה זה יעלה לנו.

 

מחירי הסרת שיער בלייזר

אז רגע לפני שאתם מבצעים הסרת שיער בלייזר בראשון לציון, הנה המחירון שייתן לכם הערכת סדר גודל כמה תעלה לכם ההסרה, בנוסף יש לציין כי המחירים המצוינים אלו מחירים לטיפול בודד, ועשויים להשתנות בין חברה לחברה.

חדר טיפולים

 

מחירי הסרת שיער בלייזר – אזורי נשים

אזור הסרה בגוף מחיר לטיפול יחיד
בית שחי 140 -180  ₪
מפשעות + פי טבעת 170  -190  ₪
רגל עליונה 400 – 600 ₪
ישבן 180 – 200 ₪
גב עליון 180 – 200 ₪
חזה 180 – 200  ₪
פנים (כל אזורי הפנים) 200 – 300 ₪
צוואר 150 – 200 ₪
עורף 150 – 200 ₪
שפם 80 – 100 ₪
פאות 80 – 100 ₪
אצבעות ידיים + רגליים 80 – 100 ₪
סנטר 50 – 80 ש"ח
גם תחתון 180 – 200 ₪
בטן 180- 200 ₪

 

דגשים חשובים להסרת שיער בלייזר :

  • אצל מי מבצעים את הסרת השיער – הרבה פעמים אנשים רבים נוטים להתפתות למחירים זולים, בארץ כל אחד ואחת יכולים פשוט לרכוש ציוד להסרת שיער בלייזר, ולפתוח קליניקה ולהתחיל לבצע טיפולים, ללא כל הכשרה מקצועית, גם לא הבסיסית ביותר בכדי לבצע הסרות שיער, יותר ויותר קוסמטיקאיות גם לוקחות על עצמן את התפקיד של הסרת שיער בלייזר, מבלי שהן בכלל מבינות כיצד עובדים הגלים, מה ההשפעה שלהם על העור ואם בכלל כל סוג של עור ושערה יכולים לעבור טיפולי לייזר, מכאן חשוב לבדוק את הסמכת המטפל, ואפילו לשאול מספר שאלות שיעזרו לכם להבין האם הוא מקצועי.
  • הקשר לסרטן – אין ספק כי מחלת הסרטן היא מחלה שרבים חוששים ממנה, הדבר האחרון שאנו רוצים להגיע בטיפול הסרת שיער בלייזר הוא הגברת הסיכוי לחלות במחלה, מה שיכול לגרום גם להתפתחות של סרטן העור, כאן חייבים לוודא מהו סוג המכשיר איתו מבצעים את טיפול, בכל מקרה דרשו לראות את התקנים בהם עומד המכשיר ואל תתפשרו על כך, מכשיר אשר לא עמד בתקני ה ISO ולא קיבל את אישור משרד הבריאות בשום אופן אתם לא מבצעים בו הסרת שיער.
    ברגע שמנגנון ההפעלה של מכונת לא תקניות להסרת שיער עובד, השיער נשרף ונוצר עשן, עשן זה פולט חלקיקים רעים במיוחד ובהם יותר מ – 20 חומרים מסרטנים המסקנה היא ברורה ואומרת כי במשך מספר טיפולים רב אתם תהיו חשופים למספר גדול של חומרים מסרטנים במשך זמן ארוך. (לפי אורך הטיפול).

 

לסיכום :

שמרו על עצמכם ובצעו את הבדיקות שיבטיחו לכם שהטיפול האסתטי של הסרת שיער, יעלה לכם בבריאות מאשר בעלות הסכומים שפוטו למעלה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
טיפול פנים
סקולפטרה

סקולפטרה היא שילוב של העולם המתקדם של חומרים ביולוגיים ועולם הקוסמטיקה: זהו טיפול פנים חדשני

קרא עוד »