כמה עולה שעוני יוקרה בישראל

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אקססוריז תמיד היו ותמיד יהיו, חלק חשוב מהלוק שלנו. לא משנה אם תלכו למסעדה, אירוע, השקה או לסתם סיבוב בקניון, אקססוריז תמיד ישדרגו כל לוק. ואיך אפשר להזכיר אקססוריז מבלי להזכיר שעונים? ואם כבר שעונים, בואו נדבר על שעוני יוקרה. חושבים לקנות שעון ואתם רוצים להשקיע בעצמכם עוד קצת, ולרכוש שעון יוקרה? אספנו בשבילכם את כל המידע שתזדקקו לו בנושא.

 

שעוני היוקרה "הפשוטים"

שעוני יוקרה, כמו כל תכשיט או פריט יוקרה, מחולקים למספר קטגוריות. הקטגוריה הראשונה היא קטגוריית שעוני היוקרה "הפשוטים" . שעוני יוקרה אלו, נחשבים פשוטים בשל עיצובם, שכן אין בהם יהלומים ורצועת השעון לרוב תהיה מעור אמיתי. מחירם הנמוך ביותר של שעונים מסוג זה, עומד על כ-600 שקלים, ויכול להגיע למחיר של כ1,500 שקלים.

 

שעוני היוקרה המשודרגים

שעוני יוקרה בקטגוריה השנייה, נחשבים ליותר משודרגים, והם לרוב יהיו בעלי רצועה מכסף או זהב, בדיוק כמו השעון עצמו. כמובן, שהכסף ו/או הזהב הזהב יהיו אמיתיים ואינם חיקוי או ציפוי זהב. שעונים אלו עולים מעט יותר משעונים פשוטים, ומחירם יתחיל במחיר של כ-1,200  שקלים ויכול להגיע אף למחיר של 2,000 שקלים.

 

שעוני יוקרה למביני עניין בלבד

שעוני היוקרה המשודרגים ביותר, הם שעוני יוקרה בהם משובצים יהלומים. גודל היהלומים וכמותם משתנה משעון לשעון, ובהתאם לכך משתנה גם מחיר השעון. לרוב, צבע היהלומים איננו משפיע על המחיר, שכן ההבדל העיקרי במחירים נובע ממשקל היהלום, המכונה קראט. מחיר שעון עם יהלומים 1 קראט יכול להגיע גם לכ5,000 שקלים.

 

שיווק ומיתוג בחברות שונות

הבדל נוסף במחיר שעוני יוקרה, נובע מהחברה ממנה תבחרו לרכוש את השעון. יתכן כי תרכשו שעון משובץ יהלומים מחברה אחת, אשר יעלה בערך כמו שעון יוקרה משודרג בחברה אחרת. חברות שונות, בעלות מיתוג שונה, משווקות ומוכרות את מוצריהם במחיר שונה. כמו כן, ככל שהביקוש למוצר מסויים תעלה, כך מחירו ירד.

 

כיכר המדינה או ירושלים

ייתכן, כי תמצאו מחירים שונים באזורים שונים בישראל. זאת בשל העובדה שקיימים סטנדרטים שונים וצרכים שונים לכל אזור בארץ. לדוגמא, שעון שתבחרו לרכוש באילת או בירושלים, כנראה יעלה פחות משעון אשר נרכש בשכונת סביון או בכיכר המדינה.

 

לא כל הנוצץ זהב

כיום, קיימים בישראל המון מקומות בהם נמכרים חיקויים של שעוני יוקרה. אם המקום הינו מקום מכובד, לרוב בכלל לא תוכלו להבדיל בין הפריט המקורי לחיקוי. לכן אם תרצו, תוכלו לקנות שעון שנראה שעון יוקרה לכל דבר, במחיר של כ-150 שקלים בלבד.

 

רוצים שעון יוקרה? גם אתם יכולים

שעוני יוקרה, אומנם נשמעים שעונים אותם רק אנשים מסוימים יכולים לרכוש, אך אל נא תאמינו לכל דבר אותו מנסים לשווק כפריט יקר. קיימים שעוני יוקרה שיכולים להתאים לתקציבכם, אם רק תבחרו את המקום הנכון לרכישת הפריט.

שעוני יוקרה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם