כמה עולה סט שלם פמוטים מכסף טהור?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדלקת נרות שבת היא רגע מיוחד וחשוב, בעל משמעות טקסית ומסורתית עמוקה.

בין אם אתם מחפשים סט פמוטים לביתכם או דווקא כמתנה לרגל אירוע משמעותי, אצלנו בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של פמוטים מכסף טהור, בטווח של גדלים, סגנונות ומחירים 

 

פמוטים להדלקת נרות הם מתנה מסורתית לנשים, במיוחד לקראת חתונה אך גם ברגעים אחרים של החיים. מדובר בחפצים בעלי משמעות סמלית של קדושה ושל אור, ויש להם חשיבות רבה בכל בית מסורתי. פמוטים יכולים להיות עשויים ממגוון של חומרים, כמו מתכת שונות, קרמיקה ואפילו זכוכית. אך לפמוטים מכסף טהור נחשבים לבחירה הקלאסית, ולא בכדי: לפמוטי כסף יש יופי מיוחד, שנובע מהברק של הכסף ומהמראה היוקרתי שלו.

 

למה דווקא כסף?

כסף הוא מתכת אצילה בעלת איכות גבוהה, וכשמטפלים בו נכון, הוא משמר את הברק שלו לאורך זמן. לכלי כסף יש מראה יוקרתי ומיוחד, מה שהופך את המתכת הזאת למועדפת כשזה מגיע לכלי יודאיקה כמו גביעים לקידוש, מזוזות, וכמובן פמוטים. לאורך השנים, התפתחה מסורת של הענקת כלי כסף במתנה באירועים משמעותיים בחיים, כמו חתונות, בריתות ועוד.

 

אילו סוגים של פמוטי כסף ניתן למצוא?

פמוטי כסף טהור מגיעים במגוון רחב של גדלים וסגנונות. פמוטים קטנים נחשבים לפמוטים שגובהם מגיע לכ-10 סנטימטרים. פמוטים גדולים יכולים להגיע גם לגובה של כ-35 סנטימטרים ומעלה. ביניהם ניתן למצוא קשת של גדלים, כך שתמיד תוכלו למצוא פמוטי כסף בגודל המתאים עבורכם.

אצלנו בחדד כסף טהור תוכלו למצוא פמוטים בקשת רחבה של גדלים ובמבחר מגוון של סגנונות. פמוטי כסף יכולים להיות בעלי מראה קלאסי ולהתהדר בפיתוחים רבים, או לחלופין להיות בעלי מראה מודרני ונקי. ניתן למצוא פמוטים בעלי צורות עגולות וזורמות, פמוטים מעוטרים בעלי פרטים וקישוטים רבים, וגם פמוטים בעלי צורות גיאומטריות חלקות. כשזה מגיע לפמוטים להדלקת נרות, לכל אישה יש את הסגנונות וההעדפות שלה. אם אתם מתלבטים אלו פמוטים כדאי לרכוש כמתנה, שווה להסתכל על פריטי יודאיקה אחרים שיש בבית של מקבלת המתנה או על העיצוב הכללי שלו – האם הוא נוטה לכיוון הקלאסי או המודרני? האם יש בבית הרבה קישוטים, או שהוא מעוצב בצורה מינימליסטית? מאפיינים אלו יוכלו לסייע לכם לבחור את הפמוטים המושלמים.

 

 

כמה עולה סט פמוטים מכסף טהור?

המחיר של פמוטי כסף הוא לא קבוע, ומשתנה לפי סוג הפמוטים, הגודל שלהם והעיצוב שלהם. לגודל יש את המשמעות הגדולה ביותר כשזה מגיע למחיר – כסף הוא מתכת יקרה, ולכן ככל שהפמוטים גדולים יותר, הגיוני שהם גם יעלו יותר. המחירים של סט פמוטי כסף טהור יכולים לנוע ממחיר של כ-1200 שקלים לזוג פמוטים קטנים, ועד ל-5,000 שקלים וצפונה לפמוטים גדולים.

אצלנו בחדד כסף טהור תוכלו למצוא מגוון רחב של פמוטי כסף, באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים.

 

נרות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם