כמה עולה טבעת יהלום?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחירי טבעת יהלומים יכולים להשתנות בהתאם לפקטורים רבים, ודבר זה לעתים מציב שאלה בפני בחורים צעירים המעוניינים להציע נישואין לבנות הזוג שלהן. כשמדובר ביהלומים, לרוב רובנו לא יודעים לאמוד את ערכם, היות והוא מושפע מגודל היהלום, צבעו, ורמת הצלילות והניקיון שלו.

עבור מי שלא "פריק" של יהלומים, ניתן למצוא טבעות יהלום במחירים שווים לכל נפש, שהיהלומים שבהן פחות "נקיים".

ניקיון היהלום- משמעותו התייחסות להימצאות פגמים בגוף היהלום, מיקומם וגודלם. מצד אחד נוכל למצוא טבעות במחירים של אלפי שקלים בודדים, הנפוצות מאוד אצל חתנים צעירים וללא תקציב גבוה, ומצד שני- יש טבעות שעולות בטווח של עשרות אלפי שקלים, וצפונה הכי רחוק שתוכלו לדמיין. אז…איך בוחרים?

 

ערכה של טבעת יהלום

טבעת יהלום הפכה לגולת הכותרת של הצעות הנישואין, וניתן לראות זאת בסרטים, תמונות פייסבוק, אנימציות, ועוד.

אך למעשה, רכישת טבעת יהלומים יכולה להתבצע גם ללא קשר לטקס הקידושין, היות ומדובר בתכשיט פופולארי ומבוקש.

איכותו של היהלום המשובץ בטבעת יהלומים, תשפיע ישירות על מחירה של הטבעת, ותקבע את ערכו.

יהלומים הם עולם ומלואו, ובעלי מקצוע בתחום, יוכלו לפרוט בפניכם את המורכבות המאפיינת את מלאכתם של היהלומנים והגמולוגים.

רובנו מכירים את מושג ה"קראט" שמוצג תמיד בסמוך לתמונת היהלום, אך זהו רק קצה הקרחון.

כשאנו מדברים על שווי יהלום, יש התייחסות רבה לעבודת הליטוש שהוא עבר, ולרמת הניקיון של היהלום.

הניקיון אינו מדבר על הסרת לכלוך מהתכשיט, אלא על הימצאותם של פגמים (לרוב כאלו שלא ניתן לראות בעין), מיקומם של פגמים אלו, וגודלם. בואו לקרוא על טבעות אירוסין מותאמות קריירה בכתבה שפורסמה באתר כיפה.

 

איך למצוא מחיר טוב?

קודם כל ננסה להתמקד מבחינת תקציב, ונגדיר לעצמנו פחות או יותר- מה הם הגבולות העליונים שלנו מבחינה הוצאה כלכלית. לאחר שנעשה זאת, לרוב הצעד הבא שלנו יהיה באמצעות האינטרנט. מהפכת האינטרנט שינתה את חיינו, ומאפשרת לנו בין השאר- לחפש תכשיטים במהירות הבזק.

באמצעות הקלדת מילים כמו טבעת יהלום מחיר, נוכל בכמה דקות לחלוף על מאות תמונות של טבעות מסוגים שונים, ואפילו לבצע סינון על מנת לחסוך לנו זמן בחיפוש. ננסה להתחקות אחר מבצעים כאלו ואחרים, ואפילו נחפש חנויות אינטרנטיות מחוץ לארץ- שייתכן ותאפשרנה לנו מחיר טוב יותר.

השלב הבא יהיה רכישה של המוצר שהוחלט, וזה יכול להתבצע דרך האינטרנט או בהגעה פיזית לחנות. בכל מקרה, רכישת טבעת יהלום היא פעולה שלא מומלץ לעשות בפזיזות, וכדאי לבצע חיפוש של כמה ימים, על מנת לקבל מחיר שיתאים עבורנו.

מחירה של טבעת יהלום, יכול להשתנות בהתאם לפקטורים רבים. האינטרנט מאפשר לנו לצפות תוך זמן קצר בתמונות רבות של טבעות, ואנו יכולים להתרשם מהן כשהן מוגדלות, או ענודות על הגוף להמחשה. חיפוש מושכל יאפשר לנו למצוא את המחיר הנכון עבורנו, מבין טווח המחירים הרחב.

 

יהלומים משובצים על טבעת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם