כמה עולה טבעת אירוסין – המחירון המלא

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טבעת אירוסין מהווה סמל לאהבה שאנו רוחשים לבת הזוג שלנו, והיא מאפשרת לנו להציע לה נישואין באופן המרגש ביותר.

כשגבר מעוניין להציע נישואין, אחד הדברים הראשונים שעליהם הוא יברר – הוא כמובן, כמה עולה טבעת אירוסין? התשובה לכך היא כמובן אינה חד משמעית, ועל כך נדבר במאמר הבא!

 

הצעת נישואין מרגשת

בשנים האחרונות, אנו נתקלים בהצעות נישואין מיוחדות ומקוריות להפליא, ולפעמים זה נראה כאילו הגברים המציעים מנהלים ביניהם מעין תחרות סמויה! עוד לפני תכנון הצעת הנישואין המרגשת שלא תישכח, על הגבר לברר לגבי טבעות אירוסין אופציונליות לטובת המאורע. כמה עולה טבעת אירוסין?

 

כמה עולה טבעת אירוסין – המחירון המלא

טבעות אירוסין מגיעות בדגמים שונים ומגוונים, וניתן לומר שבשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בתחום זה. בעוד בעבר, שיטות הצורפות ליצירת טבעות אירוסין היו מצומצמות יחסית, כיום אנו מוצאים לצידן גם שיטות חדישות יותר – המאפשרות הזמנת והכנת טבעות במהירות שיא! מה ישפיע על מחירה של טבעת אירוסין?

 

דרגת הניקיון של היהלום

כשאנו מדברים על טבעת אירוסין, לרוב נהוג לרכוש טבעת משובצת ביהלום או בכמה יהלומים – וכאן העניין מתחיל להסתבך.

יהלומנים מתמחרים את איכות היהלום ואת מחירו – ע"פ מה שנקרא "ניקיון". הניקיון מדבר על רמת הצלילות של היהלום מבחינת פגמים טבעיים הקיימים בו, ומגדיר אותה ע"פ גודל ומיקום הפגמים הללו.

 

מלאכת הליטוש

אומנות ליטוש היהלומים, גורמת להם לכלוא ולנצל את האור באופן היעיל ביותר, והיא מבוססת על הבנה פיזיקאלית מעמיקה לגבי קרני האור ואופן המעבר שלהן בגוף היהלום. מלאכת הליטוש הנדרשת עד להבאת היהלום למצבו הסופי – תשפיע ישירות על מחירו.

 

צבע היהלום

רוב היהלומים שאנו מכירים הם שקופים, אך קיימים גם יהלומים צבעוניים – הדורשים התייחסות אחרת ומיומנות ספציפית. ברוב המקרים, יהלומים צבעוניים יענדו עליהם תג מחיר גבוה יותר, אך עבור אנשים מסוימים – מדובר פריטים שלא יסולאו בפז.

 

חומרים וקראט

מעבר ליהלומים, חלק מהטבעות משובצות אבני חן, ועשויות זהב צהוב או לבן.

מדד הקראט, נמצא בשימוש כשאנו עוסקים בתכשיטים, והשימוש בו הוא מעט שונה כשאנו מדברים על זהב לעומת יהלומים. בעת שאנו מדברים על זהב – הקראט מייצג את אחוז המתכת הטהורה בסגסוגת, וכשאנו מדברים על יהלומים – קראט אחד שווה ל- 200 מ"ג מהמשקל האמיתי.

 

כמה עולה טבעת אירוסין – שאלת התקציב

אולי זה יפתיע אתכם, אבל אין צורך במשכנתא כדי לרכוש טבעת אירוסין! בתקציב של כמה מאות שקלים, ניתן למצוא בקלות טבעת זהב ויהלומים, או טבעת הצרופה מזהב בלבד.

כזכור – ישנם פקטורים רבים שישפיעו על מחירה של הטבעת, ורובם אינם גלויים לעין בלתי מקצועית. לכן, אנו יכולים למצוא טבעת אירוסין בתקציב שלנו, בין אם מדובר בכמה מאות שקלים, ובין אם מדובר בכמה אלפים!

 

בחירת טבעת אירוסין

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם