כמה עולה שרשראות מסוגים שונים לאישה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מלכת הכיתה בתחום התכשיטים היא לא אחרת משרשרת לאישה. כאשר מסתכלים על אישה בכל אירוע ולא חשוב אם הוא אירוע מפואר או אירוע רגיל והאישה עונדת שרשרת, זהו התכשיט הראשון שיקפוץ לנו בעין. השרשרת "עושה" את הלוק, היא למעשה נותנת אמירה מאוד ברורה, "הנה אני כאן ושכולם ירגישו בנוכחות שלי"

 

כל שרשרת הכבוד שלה

ישנם כל כך הרבה סוגים של שרשראות בחנויות ובאתרי האינטרנט השונים וכמו שיש כל כך הרבה אפשרויות בסגנונות כך גם מחירי השרשראות לאישה הם מגוונים והם בטווח של מ- 10 שקלים ועד מילוני דולרים. צריך להבחין בין הסוגים השונים של השרשראות, שכן יש כאלה שהן מחומר יחסית זול , יש גולדפילד, יש זהב – זהב לבן, זהב צהוב, זהב אדום, יש כסף, יש יהלומים , יש אבני חן ועוד. כמו כן האפשרויות הם כמעט בלתי סופיות וכל אישה עם הסגנון שלה ומובן אפשרויות הרכישה שיש ברשותה.

 

נעשה קצת סדר בבלגן

כל מי שקנה תכשיט זהב כלשהו נתקל בביטוי "קארט" על כן כל שרשרת זהב שנמכרת יכולה להכי רמת קארט שונה יש 9 קארט, יש 14 קארט, 18 קארט ועוד כאשר הזהב הכי טהור הוא 24 קארט. 24 קארט זהב, הוא אמנם הכי טהור אבל כדי להכין ממנו תכשיטים זה קצת מורכב בשל היותו חומר מאוד גמיש וכדי להכין ממנו תכשיט יש צורך בערבוב חומרים נוספים כמו ברזל או נחושת. לכן בשל ערבוב חומרים שונים מחיר שרשרת משתנה. אם כך אפשר למצוא שרשרת זהב החל מהמחיר הכי נמוך של 400 שח" ועד אין סוף. כמו כן יש גם את הזהב הלבן שהוא גם זהב אך הרכב הסגסוגת שלו שונה מהזהב הצהוב. גם במקרה זה מחיר של שרשרת תתחיל מ- 400 ₪ ועד אין סוף. לפי מחיר של 400 ₪ בדרך כלל ניתן למצוא שרשרת שהיא מאוד דקה וללא תליון או אבן חן כלשהי. כמו כן שרשרת יהלומים היא ברף העליון יותר ומחיר שרשרת יהלומים תלויה בהמון פרמטרים שקשורים בטיב היהלום עצמו.

 

קצת יקר לי

אם זהב איננו יכול להיות רכישה אפשרית בשבילכם תמיד יש חלופות נהדרות כמו שרשראות כסף שיכולות לנוע במחירים של בין 100 ₪ ומעלה. גם שרשראות גולדפילד יכול להיות חלופה מהממת לזהב ומחירם יכול לנוע בין 150 ₪ ומעלה וכן אפשר לראות בשרשראות אלו שילובים נהדרים עם אבני כן או תליונים שנותנים ערך מוסף לתכשיט. יש גם את השרשראות פנינים, למי שאוהבת את הסגנון הרך יותר והקלאסי יותר שמחירן נע בין 200 ₪ ומעלה, תלוי בטיב הפנינה.

 

לסיכום

מחירי שרשראות לאישה יכולים לנוע בטווח מחירים מאוד מאוד גדול. כל אישה שמעוננינת לרכוש שרשראות יכולה לעשות זאת גם אין ביכולה לשלם עבור זהב. ישנן חלופות נהדרות וטובות אחרות.

תתחדשי!

תכשיט יוקרתי

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם