כמה עולה שנה של אימוני כושר קרבי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אימוני כושר קרבי הם דרך נהדרת להעלאת המוטיבציה להתגייס לשירות בצבא. בין אם מדובר בשירות קרבי או לא, היתרונות שיש להשתתפות בספורט קבוצתי שמעביר אימונים א – נורמליים היא עצומה וחיוניים במיוחד לתלמידים בגילאי תיכון. כמה זה עולה לנו, מה עומד מאחורי המחיר ומה הערך המוסף? עיניים למסך

 

אימוני כושר קרבי

כפי שאפשר לנחש, מדובר במסגרת אימונים קבוצתית שפועלת בדרך כלל פעמיים בשבוע למשך שעה וחצי. במסגרת אימונים אלו מתאמנים על זחילות, סחיבת שקי פק"ל, אלונקות וכל מה שאפשר להעלות בדעתנו בהקשר הצבאי.

השקים והאלונקות כמובן מכינים את חברי הקבוצה לבא לכל האתגרים האלו אך בעיקר על סחיבת  המשקלים והיכולת להתמודד עם עומס בזמן תעסוקה מבצעית, ולא עלינו גם בזמן מלחמה.

 

האם כל אחד יכול להיות מאמן כושר קרבי

השאלה מוליכה אותנו לתשובה מאוד מובנת מאליו, והיא ממש לא. מאמן כושר קרבי קודם צריך לעבור הכשרת מאמן גופני ולהיות בעל רקע קרבי ביחידה קרבית, ויחידה מובחרת הרי זה מבורך. בתוך זאת, הוא צריך להיות בתוך ארגון שיוכל לתת לו את ההכוונה וההדרכה הנכונה איך להיות יותר ממאמן גופני, אלא מנטור לנוער בגילאי התיכון.

 

ההיבטים הפסיכולוגיים

מאמן כושר גופני טוב צריך לדעת גם איך לאתגר פיזית את המשתתפים והמשתתפות ובנוסף לכך גם להעצים את יכולותיהן המנטליות. אחד היתרונות הבולטים בקבוצות אימון הוא היכולת לפתח את תחושת המסוגלות של הפרט בתוך המסגרת ולעזור לו להביא את עצמו לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בתוך המסגרת. שיתוף פעולה יכולות תקשורת בין חברי הקבוצה, תיעול המחשבה והאדרנלין לפעולה יעילה הם רק חלק ממה שמפתח האימון הקבוצתי לצבא.

 

כמה זה עולה

הנה הגענו לשאלת השאלות, בלי עיכובים נוספים. עלות של קבוצת כושר גופני במסגרת הכנה לצה"ל יכולה לעלות החל מ- 250 ₪ לחודש. בדרך כלל מסגרות אלו יפעלו במתכונת של פעמיים בשבוע. הכסף הולך לארגון אשר מממן את אימונים אלו ודואג לייצר באמצעות תקציבים אלו אירועים נוספים כמו טיולים, ימי גיבוש, הרצאות ועוד מגוון ענק של ערך מוסף.

 

למתאמנים שלום

פן ענק מיעילות האימון כושר קרבי הוא מידת הנכונות של הפרט להתגייס לשירות קרבי. לא בשם הקרביות, לא בשם הציונות, אלא בשם שלמות המחשבה. ככל שנפעל יותר בהתאם לצווי המצפון שלנו, נוכל להתקרב יותר לסף העמידה בציפיות שאנו מציבים לעצמינו.

שלמות המחשבה וההתמסרות לרעיון ולאימונים יכולות ליצור השפעה חיובית ענקית על גרף השיפור של המתאמן בהיבט הפיזי, נפשי, מנטלי וגם חברתי. מסגרת אימונים קבוצתיים מתאימות לכל אחד שכן באחריות המאמן לשמור על הלך רוח מקצועי וספורטיבי ולשתף את כל המשתתפים במתרחש. קורס כושר קרבי הוא הרבה יותר מכושר. כושר קרבי

מאמן כושר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם