כמה עולה אחסון אתרים לאתר תדמית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם גם לעסק שלכם יש אתר תדמית, חשוב שתדעו שאחסון אתרים יכול לסייע לכם לקדם את האתר. בעוד שיש בעלי אתרים שלא מעוניינים לאחסן את האתר שלהם רק בגלל המחיר שזה יכול לעלות להם, באתרי תדמית הבעיה הזו לא קיימת כיון שהמחיר שאנחנו מציעים לכם לשלם לא יקרע לכם את הכיס. 

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים קלאודוייז היא חברה לאחסון אתרים שמאפשר לכם להנות משרתים עוצמתיים לטובת אחסון המידע שמגיע מהאתר שלכם. יש כמה סיבות שבגינן כדאי לכם ללכת על שירות אחסון אתרים. האתר שלכם יעבוד מהר יותר, לא תצטרכו לדאוג לצדדים הטכניים של האתר, והמידע שתפקידו באתר יהיה מוגן מכל פגע. השאלה הגדולה היא כמה יעלה אחסון של אתר תדמית.

אחסון אתרים

אתרי תדמית

אתרי תדמית אלו אתרים שנועדו לתת מידע על מוצר או על עסק, מתוך כוונה לרתום את הגולש באתר לטובת אותו מוצר. בין אם אתם פותחים עסק ורוצים להכיר אותו ללקוחות חדשים, ואפילו אם אתם מייבאים מוצר חדש לארץ, אתר תדמית יכול להיות כלי פרסום נהדר. כדי שזה יצליח עליכם לדאוג לקדם את האתר ולגרום לו להופיע במקום כמה שיותר גבוה ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל.

אחסון אתרים יכול לסייע לכם במשימה הזו, לאור העבודה שהוא יהפוך את הגלישה באתר להיות הרבה יותר מהירה, וגם יגן על המידע שיש באתר בצורה חסרת תקדים. מה שנותר לכם זה פשוט למצוא חבילת אחסון מתאימה.

 

איזו חבילת אחסון מתאימה לאתרי תדמית

חבילות לאחסון אתרים משתנות לפי שני פרמטרים מרכזיים. הראשון הוא נפח הזיכרון כאשר כאן יש שני מדדים חשובים, נפח האחסון וRAM. הנתון השני הוא עוצמת המעבד דבר שנמדד לפי מספר הליבות שלו. הבשורה הטובה שיש לנו עבורכם היא שבאתרי תדמית אנחנו לא צריכים את החבילות הגדולות ביותר, כיון שבאופן יחסי מדובר על אתרים קטנים שתעבורת המידע בהם לא גבוהה.

 

כמה זה יעלה לנו

אצלנו יש שתי חבילות שיכולות להתאים לאחסון אתרי תדמית, כאשר מדובר על החבילות הזולות ביותר של החברה. החבילה הראשונה שאותה אנחנו מציעים לכם היא חבילה שבה תהנו מ1 GB של זיכרון RAM. בנוסף, יעמוד לרשותכם 25 GB של זיכרון אחסון, 1 TB רוחב פס ומעבד בעל ליבה אחת. המחיר לחבילה כזו הוא 11$ לחודש. עבור חבילה בנפח כפול עם מעבד זהה תשלמו 25$.

 

לסיכום

אתרי תדמית אלו אתרים בעלי נפח אחסון קטן יחסית, לאור העובדה שתעבורת המידע בהם אינה מאוד גדולה. לאור זאת אחסון אתרים של אתרים מהסוג הזה יכול להיות עם נפח אחסון קטן יחסית. אנחנו מאפשרים לכם להנות משתי חבילות אחסון אתרים בנפח קטן שמתאימות בדיוק לאתרים מהסוג הזה. זכרו, גם כאשר מדובר באתר תדמית אחסון אתרים בהחלט יכול לשדרג אותו.

אתר תדמית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם