כמה עולה טבעת אירוסין מיהלומי מעבדה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

תכשיטים משפיעים על החיים שלנו בצורה כזו או אחרת. בעוד שישנם תכשיטים שאנחנו עונדים בשגרה, ישנם כאלו שאמורים להיות בעלי משמעות ייחודיות, כאלו ששמורים לאירוע מיוחד. אחד מהתכשיטים הללו היא טבעת האירוסין. זאת כנראה הטבעת המיוחדת והמרגשת ביותר שיש. מהי טבעת אירוסין מיהלומי מעבדה? וכמה זה עולה? התשובות לפניכם.

 

מהם יהלומי מעבדה?

יהלום נחשב לאחד החומרים המדהימים ביותר שקיימים בטבע. מצד אחד, מדובר בחומר מאוד קשיח, אך מצד שני מדובר על חומר עם חזות מרשימה ומרהיבה. מכיוון שיהלומים נחשבים לחומר גלם נדיר ואיכותי, התעשייה סביב מציאת היהלומים ומכירתם גדולה מאוד. אחד השימושים המרכזיים שיש ליהלום הוא בענף התכשיטים.

תכשיטים שונים, שעשויים מיהלומים או מעוטרים ביהלומים, נחשבים לתכשיטים המבוקשים ביותר. בשנים האחרונות התחילה לפרוץ לתודעה תופעה מעניינת בעולם התכשיטים – הכנת תכשיטים מיהלומי מעבדה. אלו יהלומים לכל דבר ועניין, גם מבחינת מראה וגם מבחינת התכונות החומריות של היהלום. לעומת היהלומים "הרגילים", יהלומי המעבדה פשוט מיוצרים במעבדה מחלק מסוים של יהלום, כך שמדובר על יהלום לכל דבר ועניין, שתהליך ההכנה שלו פשוט יותר. הקליקו כאן כדי לקרוא עוד על יהלומים אלו.

 

הכנת תכשיטים מיהלומי מעבדה

כפי שציינו מקודם, יהלומים הם אחד מחומרי הגלם המרכזיים ביותר שיש בתעשיית התכשיטים. לכן, בשנים האחרונות יהלומי המעבדה הופכים גם הם לחומר גלם מרכזי בכל מה שקשור ליצירת תכשיטים שונים, כמו טבעות, עגילים או צמידים.

ישנן כמה סיבות בגינן יצרניות תכשיטים רבות מעדיפות להשתמש ביהלומי מעבדה מאשר יהלומים רגילים. יהלומי המעבדה נגישים יותר וזולים יותר. בנוסף, תהליך יצירת יהלומי המעבדה אינו כולל פגיעה או זיהום בסביבה, בשונה מתהליך הכרייה של היהלומים הרגילים. הלקוח אינו נפגע מהשימוש ביהלומי המעבדה ומקבל מוצר איכותי.

 

טווחי מחירים לטבעת אירוסין

אז כמה עולות טבעות אירוסין שעשויות מיהלומי מעבדה? אין מחיר קבוע לטבעות כאלו שעשויות מיהלומי מעבדה, אך טווח המחירים נע לרוב בין 1,000 ועד כ-15,000 שקלים. קיימים עיצובים שונים לטבעות אירוסין שעשויות מיהלומי מעבדה. עיצובים הכוללים מעט יהלומים יהיו זולים יותר ברוב המקרים.

 

מה משפיע על המחיר?

ישנם כמה גורמים שמשפיעים על המחיר של טבעת אירוסין מיהלומי מעבדה. הטבעות הללו נחשבות לזולות יותר מבחינת העלות שלהן, מכיוון שחומר הגלם העיקרי, יהלום המעבדה, זול יותר באופן משמעותי מיהלום רגיל. בנוסף, גם העיצוב של טבעת האירוסין כאמור משפיע על המחיר, כשדגמים שונים נמכרים במכירים שונים.

 

עיצובים שונים

עולם התכשיטים כולל בתוכו סוגי תכשיטים רבים. בקרב טבעות האירוסין, ניתן למצוא טבעות אירוסין רבות ומגוונות, ששונות אחת מהשנייה. כאשר מייצרים טבעת אירוסין באמצעות או בעזרת יהלומי מעבדה, ניתן עדיין לייצר טבעת אחת בצורה אחת מטבעת אחרת, כך שהגיוון הזה נשמר גם עם יהלומי מעבדה.

טבעת אירוסין יהלום

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם