כמה עולה להדפיס על חולצה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחפשים מתנה יצירתית, מותאמת אישית,כל המידע מא' ועד ת' מושקעת ונגישה? בואו להדפיס חולצה בקלות לכל אירוע!

 

על מה מדובר?

הדפסה על חולצות היא תהליך שבו מזמינים עיצוב מותאם אישית שיודפס בשבילכם על חולצה. ניתן להזמין מספר חולצות זהות לחגיגת סוף מסלול בצבא, להדפיס על חולצה אחת כמתנה ליום הולדת ואפילו להדפיס על דברים נוספים: מעילים,מחברות, כריות, כוסות ואפילו על בקבוקים. ההדפסה יכולה לשמש גם כדרך מיתוג לעסקים ולמתנות של חברות.

מיתוג עסקי מתבטא גם בהדפסת הלוגו על המדים המשותפים וכו. קיימת גם אומנות של עיצובי חולצות בהדפסות צבע שנקראת פרינטים, הפרינטים הם אמנות של משיכת צבעים בשכבות על שבלונות ודרך זאת הטבעת עיצוב מיוחד על חולצה.

הדפסה על חולצות

איך זה עובד?

בביצוע ההזמנה תדרשו למלא פרטים כמו כמות, צבע, מידות וסוג החולצות כדי להתאים אישית את החולצות לצרכים שלכם. בנוסף תעלו לאתר את העיצוב שלכם שנקרא גלופה. חלק מהאתרים אפילו מאפשרים לכם לעצב את החולצה באתר עצמו- וכך תחסכו לכם את הצורך המקצועי ביצירת העיצוב. הגלופה לאחר מכן תודפס על נייר מיוחד ותלחץ בחום על החולצה שבחרתם.

השיטה הזו נקראית לנימציה, בה הדפוס מהנייר עובר לחולצה בעזרת פרס חום. שיטה נוספת ליצירת הדפסות היא בעזרת שבלונה ומריחת צבע. ההדפס נקשר לחולצה וכך נוצר העיצוב. הדפסה בחום היא זולה יותר מהדפסה עם שבלונה בצבע משום שהיא קלה יותר לביצוע, ניתן להדפיס בכמויות גדולות, אין הרבה מרווח לטעויות וניתן בקלות להחליף את העיצוב על ידי הדפסת ניירות שונים.

למרות הקלות של ההדפסה בחום העיצוב עלול להחזיק פחות והדפסה בצבע היא אומנות שנחשבת מקצועית ויוקרתית יותר. ההדפסה בצבע יותר מסובכת בגלל הצורך בדיוק בשבלונות, לכן היא גם פחות גמישה ויקרה יותר- הגלופה היא מסוג אחד וכל שינוי של העיצוב דורש החלפה של שבלונה.

הדפסה על חולצות

כמה זה עולה?

הדפסת החולצות משתנה במחיר בהתאם לכמה משתנים- סוג החולצה והמחיר שלה ליחידה, סוג ההדפסה בחום או בצבע ובכמות הגלופות הנדרשות- לדוגמא בחולצות עם מספרים שונים כמו חולצות כדורגל נדרשות מספר גלופות רבות ולכן הם יעלו יותר מאשר חולצות עם עיצוב קבוע.

בקיצור חולצות פשוטות יותר יעלו פחות ליחידה, כמויות גדולות יותר בהזמנה יורידו את המחיר ליחידה ופחות גלופות יפחיתו את המחיר ליחידה. חולצה ממוצעת תעלה בסביבות ה50 שקלים בהזמנה של חולצה אחת, ובהזמנה גדולה בסביבות ה15 שקלים לחולצה פשוטה בגלל שהגלופה מתחלקת בין המחיר ליחידות.

 

לסיכום-

הדפסה על חולצות היא דרך מצויינת למתג מוצרים לחברה או עסק, מתנה מצויינת לסיום קורס או מתנת יום הולדת ואפילו אמנות שכיף לקנות ולעצב. קיימים כמה סוגים של הדפסה על חולצות והמחירים נעים בין 15-50 שקלים לחולצה. הזמינו עוד היום מתנה מעוצבת.

הדפסה על חולצות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם