כמה עולה משלוח מהסופר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות כל חוויית הקניות שלנו השתנתה לחלוטין. האינטרנט פרץ לחיינו ותפס בהם מקום חשוב מאוד, והרבה מאוד אנשים עושים קניות דרך הרשת. אם בעבר היו לנו חבר או שניים שהיו קונים בעיקר גאדג'טים דיגיטליים או מוצרי אלקטרוניקה שלא ניתן היה להשיג בארץ בחנויות מקוונות, היום המציאות שונה לחלוטין.

המון אנשים קונים מגוון ענק של דברים דרך האינטרנט: גם מוצרי אלקטרוניקה וטכנולוגיה, אבל גם בגדים, נעליים, ואפילו את הקנייה השבועית בסופר אפשר כבר להזמין דרך האינטרנט. התפרצות מגפת הקורונה והסגרים שהגיעו בעקבותיה הרגילו את האנשים לא לצאת מהבית, ותחום הקניות באינטרנט משגשג. אז יצאנו לבדוק עבורכם כמה בדיוק יעלה לכם משלוח של קניות מהסופר?

 

אז איך עובד משלוח מהסופר?

ביצוע של קניות ומשלוח באינטרנט זה דבר הרבה יותר פשוט ממה שהוא נשמע. קחו למשל את סופר חצי חינם, שמציע לכם חווית קניות פשוטה ומהירה. ממש לא צריך להיות גאון מחשבים או איש הייטק בכיר כדי לבצע את הקנייה.

אתם פשוט צריכים להיכנס לאתר של החנות, לבחור את סל המוצרים שאתם רוצים לקנות עם הכמויות המבוקשות, ולבצע תשלום. כמובן שהתשלום מתבצע בצורה מאובטחת היטב כך שאין חשש שמישהו יצליח לגנוב את פרטי האשראי שלכם.

עושה משלוח

מה היתרונות של משלוח מהסופר?

משלוחי סופר עדיפים בהרבה על קניות רגילות בסופר, אספנו לכם כאן כמה מהיתרונות הבולטים ביותר:

  1. זמן – אחד הדברים הכי יקרים לכולנו הוא הזמן שלנו, וזמן כמו שכולם יודעים אי אפשר לקנות. במקום להתארגן ולהתלבש, לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חניה, לאסוף את כל המוצרים, לעמוד בתור לקופה, ואז שוב לעמוד בפקקים בדרך חזרה, אתם פשוט סוגרים את כל הקניות בכמה דקות. יש כאן חיסכון אדיר בזמן ובכאב ראש.
  2. נוחות ונגישות – לא תמיד נוח לנו למצוא זמן מתאים לקניות בסופר. קודם כל, לסופר יש את שעות הקנייה שלו. חוץ מזה, תמיד יש עבודה, דברים חשובים שצריך לעשות, ילדים, ועוד. קניות עם משלוח מהסופר הן די פשוטות ודורשות בסך כמה דקות עם חיבור לאינטרנט. אפשר לעשות אותם גם עם פיג'מה במיטה.

 

כמה עולה משלוח מהסופר?

כמו ישראלים טובים, מה שהכי מעניין אותנו בסופו של דבר הוא המחיר: כמה יעלה לנו התענוג הזה? בחלק מהמקומות המחיר משתנה על פי סכום הקנייה ועל פי המרחק מהמקום שבו אתם גרים לסופר. ברשת חצי חינם למשל, על כל קנייה של 500 ₪ ומעלה תוכלו לבצע משלוח במחיר של 30 ₪ בלבד. תאמינו לנו שהסכום הקטן הזה שווה את החיסכון בזמן ובאנרגיה.

 

סיכום

חברים, אנו בשנת 2023, ואין שום סיבה לצאת מהבית ולהגיע לסופר כדי לקנות פסטה וירקות. פשוט היכנסו לאתר האינטרנט של חצי חינם והקניות יגיעו עד לדלת של הבית.

סוּפֶּרמַרקֶט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם