כמה עולה בגד ים שלם ואיך תבחרי את האחד המושלם עבורך?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

איזה כיף, הקיץ בא! הקיץ עוד מעט מגיע, ומי שאוהב את העונה הזו כנראה נהנה לשהות רוב הזמן על החוף מול הגלים, או על שפת הבריכה. אז כדי להתכונן אל הקיץ כמו שצריך, מאמר זה יסביר לך כל מה שצריך לדעת על בגד ים שלם, למי הוא מתאים ואיך אפשר למצוא את האחד המושלם עבורך. כל הפרטים ממש כאן.

 

הכיני את המלתחה שלך לקיץ

הקיץ הישראלי כמעט כאן, ובעוד הימים מתחממים ומתחממים, אנחנו צריכות להכין את המלתחה שלנו לקראתו. אז מעבר לשמלות קלילות, מכנסיים קצרים וגופיות, חשוב גם להצטייד בבגד ים מושלם איתו נוכל ללכת כל עונת הרחצה הקרובה. אבל איזה בגד ים יתאים לך? חשבת על בגד ים שלם, למשל?

 

בגד ים שלם – למה לבחור דווקא בו?

ישנם לא מעט סגנונות של בגדי ים כיום – למה כדאי לך לבחור דווקא בבגד ים שלם? למי מתאים בגד ים שלם?

 

מעניק תמיכה ומכסה

למי מאיתנו שלא מעוניינת לחשוף את אזור הבטן, הגב או בית החזה באופן בו בגדי ים בסגנון ביקיני למשל חושפים, בגד ים שלם הוא הפתרון המושלם. הוא גם מעניק יותר תמיכה לחלקים השונים של הגוף וגם מחמיא.

בגדי ים מחלק אחד

קלאסי ועל-זמני

בגד ים שלם נכנס לאופנה לפני שנים רבות ומאז לא ירד מהחנויות – כל שנה מביאה איתה עיצובים חדשים לבגדי ים שלמים, וניתן לעקוב אחרי הטרנדים המשתנים ולמצוא בגד ים שירגיש לנו אופנתי מצד אחד אבל גם קלאסי ועל- זמני. בגד ים שלם שחור, למשל, הוא הבחירה הכי קלאסית ועל זמנית שיש שתמיד תראה טוב.

 

מעניק הגנה רחבה יותר מהשמש

מי שחשוב לה להתגונן מהשמש קצת יותר באזורים שבגדי ים אחרים בדרך כלל חושפים, כמו הבטן, הגב, ובית החזה – יכולה לבחור בגד ים שלם ולקבל יותר שטח מכוסה מפני קרני השמש, מבלי להתפשר על סטייל.

 

כמה עולה בגד ים שלם? ואיך לבחור אחד מושלם?

עלות בגד ים שלם משתנה מדגם לדגם, כאשר ישנם עיצובים שונים ומגוונים לסגנון בגד הים השלם. איך תתאימי אותו עבורך? ובכן, הכל תלוי בטעמך האישי, ובמה את מרגישה בנוח להסתובב איתו. תוכלי למצוא בגדי ים שלמים עם עיצובים שונים, הדפסים, מחשופים בדרגות עומק שונות, קשירות מיוחדות, עם שרוכים, ריצ'רץ׳, ברזלים, קשירה, ועוד. כמו למשל:

  • בגד ים שלם עם פרינט, 149 ש״ח
  • בגד ים שלם בסגנון מעטפת, 251 ש״ח
  • בגד ים מחטב עם מפתח, 341 ש״ח
  • בגד ים מחטב בסגנון כיווצים, 251 ש״ח
  • בגד ים שלם מחטב עם רוכסן, 119 ש״ח
  • בגד ים שלם בקשירת שרוכים, 119 ש״ח

 

לסיכום

לקראת הקיץ שמגיע תיכף, בחרי לך בגד ים שלם שיעניק לך תמיכה, יכסה את כל מה שתרצי, יהיה קלאסי ועל זמני. בגדי ים שלמים מגיעים בשלל צורות, סגנונות, גזרות והדפסים, וכל אחת יכולה למצוא את האחד שלה אם רק תחפש במקומות הנכונים.

בגדי ים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם