כמה עולה שירות פינוי דירה בתל אביב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פינוי דירות באזור מרכז הארץ, בדרום הארץ או בצפון הארץ, הינו זהה משום שתכולת דירה היא תכולת דירה, כמעט תמיד תהיה מיטה, ארון בגדים, שולחנות כתיבה ו/או שולחן מחשב, שטיחים, מוצרי חשמל כמו מקרר, תנור אפייה, רדיאטור ועוד. כמובן שיש הבדל בין פינוי דירה של רווקים לבין פינוי דירה של משפחות קטנות וגדולות שיש בהן ילדים. 

בהתאם לכמות הרהיטים שקיימים, כך ייקבע גם סכום הפינוי, אך חשוב לשים לב שיש כמה חברות מובילות שלא רק עובדות באופן טכני אלא עם נשמה, זאת אומרת שאת הרהיטים המפונים, הם יתרמו לנזקקים.

 

פינוי עם נשמה, נתינה וערך מוסף

כאשר מחפשים חברת פינוי דירות יש לשים לב לכמה פרטים שחייבים להילקח בחשבון בטרם קובעים איתם כמו למשל יחס נעים ואדיב, סבלנות מצד העובדים ובכלל, על ידי חיפוש באינטרנט ניתן לבדוק חוות דעת של אנשים שהתנסו בחברה שאתם מעוניינים להזמין ולקבל מהם אינדיקציה בטרם הזמנתה.

הדברים החשובים שחייבים לבדוק עם החברה המיועדת הם: הגעה ללא איחורים, חברה שעובדת עם מחלקת התברואה של העיר כדי שכל הפסולת המפונה לא תישאר על המדרכות ותפריעה להולכי הרגל וגם כדי שלא תקבלו קנסות על כך, חברה שמגיעה עם משאית משלה כדי שהיא תדאג לפינוי הציוד והרהיטים, חברה שמגיעה עם צוות ועם ציוד מתאים כלומר קרטונים, דבקים ועוד מוצרי אריזה חיוניים,.

חברה שמתחייבת לניקוי הדירה בסיום העבודה עד לרמת השטיפה עם ריח נעם באוויר. ולבסוף כדאי לבדוק עם אותה החברה שרוצים להזמין האם יש לה אפשרות לתרום את כל הרהיטים והציוד שאתם מעוניינים לתרום, למשפחות או לאנשים נזקקים. כך שגם תוכלו לקבל את כל השירות הטוב ביותר וגם לתרום!

שירות פינוי דירות

אז בואו נדבר תכלס, מה הם טווחי המחירים לפינוי דירה?

טווח המחירים משתנה מפינוי דירה אחת לשנייה בשל כמות הרהיטים לפינוי, כמות הדברים לפינוי, תלוי האם מדובר בפינוי דירה גדולה או קטנה, דירת רווקים או דירה של משפחה, אך המחירים עבור שירות פינוי דירה בתל אביב ובכלל בכל חלקי הארץ נע בין 1800 ₪ לבין 5000 ש" ואפילו יותר במקרים מיוחדים, כאמור תלוי באופי הפינוי.

המחיר כולל כמובן את כל הצוות שמגיע, קרטונים וחומרי אריזה וכמובן צוות שמשאיר אחריו דירה נקיה לאחר הפינוי. עוד פקטור שמשפיע על המחיר הוא קומת הדירה, האם יש מעלית או לא? אם כן זה מקל בהרבה ואם לא כנראה שהתעריף השעתי יתעדכן בהתאם.

 

לסיכום

אם הנכם לפני פינוי דירה, כדאי שתשקלו עזרה של חברה מובילה שתעשה זאת יחד אתכם בקלות ובנוחות, כאמור ישנן חברות שעושות שירות נוסף של תרומות החפצים והרהיטים שאינכם לוקחים אתכם לדירה החדשה, שזה כבר שווה כל שקל!

שירות פינוי דירות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם