כמה עולה כיסא בטיחות לתינוק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום אחד, תמצאו את עצמכם במצב שבו נולד לכם ילד. מזל טוב! עכשיו מתחילות הקניות. אחד הדברים הכי חשובים, אפילו בימים הראשונים של הילד, הוא כיסא בטיחות לתינוק. אפילו כדי להביא אותו מבית החולים הביתה או לאחר שהוא קצת יותר גדול, פשוט כדי שתוכלו לקחת אותו איתכם לכל מקום, בין אם מדובר למפגשים משפחתיים אול סופר.

ללא כיסא בטיחות, הרכב, שהוא מקום מסוכן בפני עצמו, מסוכן עוד יותר לילדים קטנים שחגורות הבטיחות הרגילות אינן מספיקות בשבילן. לכן יש את כיסאות הבטיחות, כדי להגן על היקר לכם מכל.

 

תשמעו המלצות

אחד הדברים הכי טובים שיכולים לעזור לכם בלבחור כיסא בטיחות לילדכם הוא המלצות של הורים אחרים. אפילו תשאלו את ההורים שלכם במה הם השתמשו והאם היו מרוצים. כמובן שמה שהוריכם השתמשו בו כנראה כבר לא נמצא בשוק, אך האלמנטים של הבטיחות עדיין חשובים כפי שהיו ואף יותר. הורים צעירים אחרים יכולים להיות בעלי ניסיון שיעזרו לכם. הם קנו כיסא או מוצרי תינוקות אחרים ואתם יכולים לשמוע המלצות או דברים להיזהר מהם.

 

עלויות שונות

אין ספק שלמרות שהאיכות של הכיסא מאוד חשובה לכם, כיסא בטיחות אינו עסק זול. ישנם כיסאות שמתחילים מכמה מאות שקלים ויכולים להגיע אף לאלפי שקלים. וזאת עוד רק סכום הנטו של הכיסא, ללא המשלוח אם קיים אחד. עם זאת, חשוב לזכור שיש מגוון עצום של כיסאות שונים ואולי חלק מתאימים לרכבים שונים או לסגנון חיים שונה, כנראה שהורה שנמצא עם ילדו ברכב המון שעות ביום, ובכך מגדיל את הסכנה, ירצה כיסא בטוח יותר.

 

איכות כיסא הבטיחות

יעלה ככל שיעלה, איך תדעו שלא משקרים לכם ואכן הכיסא הוא בטיחותי כפי שפרסמו לכם? נכון לקרוא גם חוות דעת אינטרנטיות, בנוסף על בדיקה שלהחברה. לרוב, בכיסאות איכותיים ואפילו בינוניים, יהיה ניתן לראות את שם החברה במקום יחסית בולט על הכיסא. תגלשו ברשת, תקראו על החברה. בדומה לרכבים יהיו נתונים על הכיסא, אם הוא טוב גם כמות הקונים והמלצות יפורסמו באתר.

 

בניית תקציב

בגלל שכיסא בטיחות הוא עסק כל כך יקר כמו שאר מוצרי תינוקות, מאוד חשוב להבין מהו התקציב שאתם יכולים ורוצים לתת לכיסא שכזה. בהתאם לתקציב חשוב לזכור כמה דברים. ראשית, האם יהיו לכם עוד ילדים? אם כן אולי חכם להשקיע בכיסא איכותי כדי שתוכלו להשתמש בו לעתיד ולא ייהרס מאשר לקנות עוד כיסאות. שנית, חשוב לזכור גם כמה זמן הילד יבלה בדרכים, ככל שיהיה יותר זמן, נכון להשקיע בכיסא איכותי יותר למען הבטיחות שלו.

 

לסיום

כיסא בטיחות לתינוקות וילדים קטנים יכול להיות דבר מה מאוד יקר. חשוב לחשב מראש כמה כסף יש ברשותכם לכיסא שכזה, כמה זמן באמת יתבצע שימוש בכיסא וכן הלאה. בנוסף, לפני שקונים כיסא מנסים לשמוע כמה שיותר המלצות, מהאינטרנט, מהורים צעירים אחרים ואפילו מהוריכם. ואל תשכחו לבדוק על החברה אם כבר מצאתם כיסא ואתם מתלבטים לגבי איכותו.

מושב תינוק

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם