כמה עולה קורקינט לילדים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

רגע לפני שנדבר על מחיר קורקינט ילדים, כדאי שנבין כיצד לבחור את הקורקינט המתאים, הבטיחותי והמהנה ביותר. בשורות הבאות, נעבור על מספר דגשים לרכישת קורקינטים, מחירי קורקינטים לילדים ומה שבין לבין – קראו כאן. 

 

כיצד לבחור את הקורקינט הנכון לילד?

בחירת קורקינט לילדים משליכה ישירות על הבטיחות של הילד, זה ידוע ולכולנו ברור עד כמה חשוב לבחור את הכלי הנכון. לפני שאתם רוכשים קורקינט לילד, אנחנו ממליצי לקחת בחשבון את ההיבטים הבאים:

  • גיל הילד: קורקינטים מיוצרים בכל מיני גדלים, בעוד שכל כלי עשוי להיות מותאם לגילאים שונים. אם מדובר על ילדים קטנים, מומלץ לרכוש קורקינט עם מדרך נמוך.
  • משקל הילד: במילים פשוטות, חשוב לוודא שהקורקינט מסוגל לשאת את משקל הילד.
  • סוג השטח בו ירכב: אם הילד ירכב בעיקר בעיר, אפשרי לרכוש קורקינט קל משקל. אם הילד ירכב בעיקר בפארקים, עדיף לרכוש קורקינט עם גלגלים גדולים יותר, המספקים יותר יציבות.

קטנוע נכון

כמה עולה קורקינט לילדים?

באופן כללי, טווח המחירים של קורקינטים לילדים נע בין 100 ל-1,000 ₪ ומעלה, מאוד תלוי בסוג הכלי שאתם מעוניינים לרכוש לילדכם. בעוד שחלק מהכלים עשויים להגיע גם לאלפי שקלים, המחיר נקבע על פי הפרמטרים של איכות החומרים, גודל הכלי והמאפיינים הנוספים שלו. חלק מהכלים עשויים אלומיניום, פלדת אל חלד ועוד חומרים מרוכבים שונים, מה שמשליך על המחיר באופן ישיר.

כמו כן, חלק מהכלים מחזיקים במאפיינים נוספים, כמו למשל בלם אחורי או מדרך מתקפל ועוד. קחו בחשבון, קורקינט לילדים יכול להיות קל משקל או כבד יותר, כאשר פקטור זה משליך גם הוא על המחיר. לצורך העניין, קורקינטים מחומרים כמו אלומיניום יהיו תמיד קלים ויקרים יותר.

 

ממה חשוב להיזהר כאשר רוכשים קורקינט?

כאשר רוכשים קורקינט לילד, חשוב להיזהר מהדברים הבאים:

  • ❌רכישה ממקום לא מוכר: מומלץ לרכוש קורקינט ממקום מוכר, בין אם זו חנות אופניים או צעצועים, שמציעה קורקינטים איכותיים ובטיחותיים.
  • ❌אי ביצוע בדיקת בטיחות: חשוב לבדוק את הבטיחות של הקורקינט לפני הקנייה. לכן, בדקו שהקורקינט יציב וחזק, ושהוא כולל את כל האלמנטים הבטיחותיים הנדרשים ( כמו למשל בלם אחורי).
  • ❌קורקינט גדול\קטן מדי: חשוב לוודא שהמידות של הקורקינט מתאימות לגיל ולמשקל של הילד, מכיוון שבחירת קורקינט במשקל לא נכון עשויה להוביל לנפילות וקושי כללי לרכב עליו.

 

לסיכום: היכן כדאי לרכוש את הקורקינט, ובכמה?

בסיכומו של דבר, ההמלצה הכי נכונה היא לרכוש את הקורקינט במקום שבו אתם תמיד תוכלו למצוא "אמא ואבא" במקרה של בעיה או תקלה. במילים אחרות, תמיד חשוב לרכוש את הכלי בחנות שבה אתם מקבלים אחריות עליו. באשר למחיר, תוכלו למצוא גם קורקינטים לילדים במחירים של כ-99 ₪ ומעלה, כאשר אלו בדרך כלל יהיו הפשוטים יותר בין הכלים השונים.

התחילו עם קורקינט קטן, ועם הזמן אפשרו לילד לרכב על כלים גדולים יותר. והכי חשוב, תמיד הקפידו על חבישת קסדה ומגנים לברכיים, למרפקים וכולי.

קטנוע לילדים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם