כמה עולה אינטגרציה בענן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעולם עסקים, אחד הדברים הכי חמים הוא שירותי מחשוב ענן. השירותים הללו יכולים להוות מכפיל כוח רציני עבור העסק שלכם, אולם לפעמים המחיר שלהם עלול להרתיע אתכם. לפני שנדבר על המחיר חשוב שתבינו מהם באמת שירותי ענן, מה כוללת אינטגרציה בענן, וחשוב יותר מהכל, מה הדברים שזה יכול להעניק לעסק שלכם כדי להפוך אותו לטוב יותר. 

 

מעבר של העסק לענן

אינטגרציה בענן או שירותי מחשוב ענן הוא תיאור לתהליך שבו העבודה על רשתות המחשבים בעבודה שלכם נעשית דרך הענן. בעוד שבמקרה הקלאסי העבודה היא על המחשבים של העסק, כאשר אנחנו מבצעים אינטגרציה בענן כל החומר והמידע עוברים לשרת חיצוני. במצב הזה המחשבים בעבודה שלנו הופכים להיות נקודות גישה לענן הזה, ולמעשה אנחנו עובדים דרכו.

אינטגרציה בענן

אבטחת מידע

היתרון הראשון שיש לאינטגרציה בענן הוא שהמידע שלכם יהיה מעכשיו הרבה יותר מאובטח. מחשבים במקום העבודה בדרך כלל לא מוגנים בצורה המיטבית, במיוחד אם מעולם לא נתתם את הדעת על כך. ברגע שתעברו לאינטגרציה בענן תקבלו אבטחת מידע ברמה גבוהה יותר, לאור העובדה שהשרת שעליו אתם עובדים נחשב לכמעט בלי חדיר.

 

מהירות עבודה מכל מקום

היתרון השני שאותו הענן מעניק לכם הוא מהירות עבודה שלא הכרתם. עם הזמן המחשבים במקום העבודה שלכם צוברים עוד ועוד מידע, מה שכמובן גורם להם לעבוד בצורה איטית יותר. הענן מכיל נפח אחסון שלא קיים במחשבים רגילים, ולא משנה כמה מידע יש לכם, זה פשוט לא ישפיע על מהירות העבודה שלכם. מבחינת יעילות העבודה, המעבר הזה הוא הבחירה שאתם צריכים לקחת.

 

כמה זה עולה לנו

השאלה המרכזית שאותה שואלים לא מעט בעלי עסקים היא מה המחיר של האינטגרציה בענן. חשוב להבין שלא ניתן לדבר על מחיר אחיד, כיון שלכל עסק מתאימה חבילת שירותים משל עצמו. אנחנו נעשה הכל כדי שהמחיר של החבילה שלכם יהיה כזה שאתם יכולים לעמוד בו, גם אם התקציב של העסק שלכם לא גבוה במיוחד.

אינטגרציה בענן

תפעול נוח יותר של תקלות

דבר אחרון שכדאי לדעת ביחס לשירותי הענן הוא העובדה שתפעול התקלות בהן הוא הרבה יותר מהיר. ברגע שאתם עובדים דרך הענן, האחריות לתפעול תקלות מונחת על כתפיהם של אנשי המקצוע שנותנים לכם שירות. בצורה הזו הם מתפעלים מרחוק כל תקלה שיש לכם, ואתם כבר לא צריכים להזמין מישהו חיצוני שידאג לטפל בתקלות שהתרחשו ברשתות המחשבים שלכם.

 

לסיכום

שירותי מחשוב ענן נועדו לאפשר לנו בתור מנהלי עסקים לעבוד בצורה נוחה יותר. המחיר של השירותים הללו נקבע באופן פרטי ביחס להיקף השירות שאותו העסק שלנו מקבל. עבודה דרך הענן גורמת לעבודה שלנו להיות מהירה יותר, לקבל מענה טוב יותר לתקלות, והכי חשוב, מאפשר לנו להיות בטוחים שהמידע שלנו נמצא במקום בטוח הרחק מידיים עוינות.

אינטגרציה בענן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם