כמה עולה קנאביס רפואי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מטופלים רבים המתמודדים עם מגוון בראיות רפואיות, מתחילים להתעניין בקנאביס רפואי. צמח הקנאביס ידוע בסגולותיו הרפואיות, הן בפן הפיזי וגם הנפשי. קנאביס רפואי מסייע בהקלה על מגוון תסמינים וביכולותיו לרפא ולשפר רבות את איכות חייהם של המטופלים. אחת השאלות הנפוצות נוגעת כמובן בעליות קבלת הרישיון לשימוש בקנאביס רפואי, והעלויות של המוצרים עצמם. כתבה זו תעשה לכם סדר, מה הם התהליכים הנחוצים וכמה זה עולה לנו? המשיכו לקרוא.

 

הוצאת הרישיון – מה הן העלויות?

לאחר שעברתם את הבדיקות וקיבלתם את האישורים הנחוצים להוצאת הרישיון, הצעד הבא הוא לפנות לרופא\ה המנפיק רישיונות לקנאביס רפואי. תוכלו להיעזר ברופאים מומחים בתחום הרלוונטי אליכם, המותרים על ידי משרד הבריאות להנפקת רישיונות. מחיר הוצאת הרישיון דרך רופאים מומחים משתנה, בהתאם לקופה, לכיסויים הביטוחים שלכם, ובהתאם גם האם הרופא מקבל אתכם דרך בית חולים ציבורי או במרפאה פרטית.

התשלום עבור הנפקת הרישיון באמצעות רופאים שהוסמכו לכך יהיה 360 ₪ עבור הנפקת הרישיון עצמו בלבד, וללא קשר לכמות הקנאביס הנדרשת או למינון הרצוי. עשויות להיות עלויות נלוות כוללות עמלות עבור ייעוץ רפואי רבעוני, דמי ביקור והוצאות שונות אחרות.

מנגנון התמחור הסטנדרטי הזה לכלל הרישיונות,, משרת מטרה אסטרטגית לפי משרד הבריאות. באמצעות הטלת אגרה אחידה, ללא קשר למינון וכמות צריכת הקנאביס המוגדרת ברישיון, המשרד שואף למנוע מצבים שבהם מטופלים הזקוקים לכמויות גדולות יותר יתמודדו עם עלויות מוגזמות, שעלולות להרתיע אותם מלפנות לטיפול הכרחי בקנאביס רפואי.

רישיונות לקנאביס רפואי

כמה עולה קנאביס רפואי בבתי המרקחת?

בשנת 2024 כבר פרוסים ברחבי הארץ בתי מרחקת רבים המאושרים למכור קנאביס רפואי. בבתי המרקחת המורשים תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרי קנאביס רפואי, החל מגליליות מוכנות מראש, שמני קנאביס וכמובן, תפרחות.

המחירים של מוצרי הקנאביס הרפואי נוטים להשתנות לפי בית מרחקת, סוג המוצר, תוקפו ומבצעי המותג. כיום תוכלו למצוא תפרחות קנאביס במחירים מוזלים במיוחד, החל מ100 ₪ לתפרחת 10 גרם. רוב החברות מתמחרות את המוצרים שלהן בטווח מחירים של 150-270 ₪, וחלקן נוטות לתמחר בטווח גבוהה יותר של 350-400 ₪.

 

לסיכום

הליך הוצאת רישיון לקנאביס רפואי, הוא בפני עצמו חוויה מאתגרת, אך כמובן שאין תחליף לאיכות חיים והקלה משמעותית על תסמינים שונים. עלויות הוצאת הרישיון תלויות במספר תנאים, בדיוק כמו עלויות מוצרי הקנאביס הרפואי. בהתחשב במוצרים אותם תבחרו, ועל ידי השוואה מול מספר בתי מרחקת, תוכלו להיות עם היד על הדופק בנוגע לתמחור השונה ובכך לצמצם עלויות באופן משמעותי.

באתרנו, תמצאו בכל עת חדשות קנאביס היישר מהשטח. עדכונים שוטפים לגבי רגולציה, מוצרים חדשים בשוק, המלצות שונות וכמובן כל מידע עדכני, שעשוי לסייע למטופלים ותקים וחדשים, כל הדרך עד להוצאת רישיון לקנאביס רפואי, ולקבלת טיפול רציף ואיכותי.

עלות קנאביס בבתי מרקחת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם