כמה עולה פגישה אצל מטפל רגשי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמה עולה פגישה אצל מטפל רגשי? שאלה זו הפכה לסוגיה כואבת, כאשר בשנים האחרונות העומס שנוצר אצל מטפלים רגשיים גדול והם בהתאמה מעלים מחירים. מה עושים כדי להקל על הלחץ הכלכלי ולזכות לטיפול יעיל, אמין ומרפא כמו שמגיע לנו? מתן יהב עם תשובות מפתיעות

 

טיפול רגשי – מוצר לעשירים בלבד?

עם הקורונה היינו כולנו עדים להצפה של קשיים נפשיים כאלו ואחרים, כאשר סטודנטים לפסיכולוגיה טרם סיום ההכשרה שלהם נקראו להתגייס ולקחת חלק במאמץ לסייע לכל הפונים לקבלת טיפול רגשי. אבל זו לא רק הקורונה: עוד לפניה, מיעוט המטפלים הרגשיים בארץ וריבוי מצבי הטראומות והמצוקות למיניהן – הביאו למצב קשה.

כל מטפל רגשי מרשה לעצמו מחירים גבוהים, כי יש לו מספיק לקוחות שישלמו אותם. נוצר מצב שבו טיפול רגשי הוא אפשרות רק לבעלי אמצעים שמסוגלים לשלם עבור טיפול רגשי אלפי ש"ח בחודש.

מה שפרדוקסלי במצב הזה הוא שדווקא מי שסובלים מלחצים כלכליים נוטים יותר, מבחינה סטטיסטית, לסבול ממצוקות הקשורות בסטרס שבו הם חיים כמו דיכאון, הפרעות דחק והפרעות עקה.

 

רוצים שינוי חברתי אמתי

עזבו אתכם מפוליטיקה, פה זה הסיפור האמתי. מטפלים רגשיים מסוימים שראו את המצב החליטו מתוך תחושת שליחות עמוקה שזה לא ייתכן. בסוף, טיפול רגשי הוא שליחות, הוא זכות; ולא רק אמצעי להפיק הון. אלו הם יחידי סגולה שעושים מלאכתם נאמנה ומוכנים לקבל כל לקוח ולקוחה בהתאם למצבם האישי, ולא הכלכלי!

זה אומר שהמחיר גמיש, נגיש ומאפשר לכל אחד ואחת מאתנו לזכות בראוי לו: חיים של שחרור מסבל ומסוגלות עצמית גבוהה. מתן יהב, מטפל רגשי חלוצי בשיטת הטרילותרפיה שזוכה להערכה רבה, הוא אחד מיחידי הסגולה הללו.

 

כמה עולה טיפול רגשי? טווח מחירים

המגמה הייחודית הזאת אומרת שלטיפול רגשי אין בהכרח מחיר אחיד, סוג הטיפול אופיו ומחירו מותאמים אישית לכל לקוח ולקוחה. כך המחירים יכולים לנוע בטווח רחב מאוד שמבטיח התאמה למגוון סוגי אוכלוסיות.

מחיר לפגישה עם מטפל רגשי ע"פ מגמה זו נע בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח. מצד אחד, אין הפקעת מחירים לא הוגנת (וכבר שמענו על מטפל שדורש 1300 ש"ח לפגישה!) ומצד שני, יש כאן השקעה ברורה ואפקטיבית: משלמים, משקיעים.

 

המדריך המלא מא' ועד ת'

נתחיל בסיפור: ילד למשפחה עשירה וילד למשפחה ענייה הלכו ללמוד נגינה אצל מורה לפסנתר. הילד מהמשפחה העשירה לא התקדם, והילד העני התקדם ביותר.

באו ההורים העשירים בטענות למורה: למה ילדנו לא מתקדם אצלך? ענתה המורה: ככה זה כשזה מובן מאליו… והתשלום לשיעורים לא מורגש, לא מדובר בבית ולא כואב…

מה שבא בחינם שווה חינם. יש חשיבות לכך שנשלם ונשקיע בטיפול גם מהבחינה הזאת. זה יחייב אותנו לדחוף עצמנו ולהתקדם באמת!

הילד לא משקיע!

מחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם