כמה עולה מקפיא שוכב ולמה הוא נחוץ

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתקופה האחרונה יש התעניינות רבה סביב המקפיאים השוכבים. העניין הזה גרם לנו להפשיל שרוולים ולצאת לבדוק מה חנויות החשמל מציעות לנו, הצרכנים וכמה זה צפוי לעלות לנו. אם אתם רוצים לדעת את הפרטים הבאים ואת השימושים של המקפיא, כדי שתקדישו כמה רגעים לקריאת המדריך הנוכחי שיעשה לכם סדר בנושא.

 

כמה עולה מקפיא שוכב?

עלות של מקפיא שוכב משתנה מדגם אחד לשני והיא תלויה בפרמטרים הבאים:

  • החברה
  • הדגם
  • המידות
  • צריכת החשמל

אז אם אתם מתכננים לקנות בקרוב מקפיא שוכב, כדאי שתדעו שהמחירים שנקבעים עבור כל מוצר חשמלי שכזה אינם נזרקים סתם כך לאוויר, הם נקבעים בהתאם לפרמטרים הללו. כדי שתוכלו לדעת מהם המחירים פחות או יותר, ריכזנו עבורכם טווח מחירים עבור הדגמים הנפוצים ביותר.

 

עלות משוערת של מקפיא LACASA LC500-CS4420 ‏395 ‏ליטר לאקאזה

המקפיא הנפוץ הראשון שנכנס אל המדריך שלנו הוא הדגם שנכתב לעיל. יש לו תקן טרופי, כזה שמותאם לאקלים הישראלי והוא נחשב לבעל כושר הקפאה מהיר ביותר. זוהי תכונה חשובה ביותר שצריכה להיות בפירוט של מקפיא שוכב, כך שכדאי שתדעו זאת. מבירור מעמיק שערכנו בחנויות של מקררים ומקפיאים, התברר לנו שהעלות המשוערת של מקפיא זה צפויה לנוע בין 2,000 ₪ לבין 2,500 ₪.

 

עלות משוערת של מקפיא Sachs DL200G

חשוב לנו להציג בפניכם דגם נוסף שנחשב לנפוץ ביותר ובעלות נמוכה יותר. לכן, בחרנו בדגם שנכתב לעיל. נעשה בו שימוש בקרב חברות גדולות. היתרון המשמעותי במקפיא זה הינה העובדה כי אפשר לשנות את המכשיר ממקפיא למקרר. באמצעות שינוי הטרמוסטט אפשר לשנות את המנגנון מהקפאה לקירור.

אם לא די בכך, המכשיר גם כולל אפשרות של הקפאה מהירה מאוד ויש לו ערכת ניקוז קדמית, כזו שמאפשרת לסלק מי הפשרה שהצטברו בתוכו. רבים בוחרים בו גם בגלל המכסה שלו שמאפשר לשמור על סגירה הרמטית ושמירה על קור. מכשיר מדגם זה צפוי לעלות בטווח של 1,000 ₪ ועד 1,400 ₪.

 

למה מקפיא שוכב נחוץ?

מקפיא שוכב נחוץ בעיקר לסופרים, בעלי חנויות לממכר מזון, מסעדות וכו' למטרת סידור סחורה קפואה. העובדה כי המכשיר שוכב ולא עומד מאפשרת לכל אחד (לקוחות ועובדי העסק) להוציא את התכולה שלו בנוחות מקסימלית ותוך מינימום מאמץ. המקפיא השוכב מאפשר לשמור על סדר באחסון המוצרים, שכן, יש בו מגירות אחסון ייעודיות שמפרידות בין המוצרים השונים. זו הסיבה שרואים אותו לא מעט בסופרים כשמאוחסנים בתוכו אחד או יותר מהדברים הבאים:

  • גלידות
  • בשרים
  • עופות וכו'

 

לסיום

עד כאן המדריך שלנו שעסק בעלויות של מקפיאים שוכבים והסבר מעמיק אודות הצורך במקפיאים מסוג זה. כעת, כשאתם יודעים את כל הפרטים החשובים בנושא המדובר, אתם יכולים לדעת האם מקפיא שכזה מתאים לכם.

 

מַקפִּיא

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם