כמה עולה תנור משולב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתוך כל היום-יום העמוס ומלא במשימות, עבודה, בית, ילדים, תחביבים ועוד ועוד, צריך למצוא את הזמן גם לבשל ארוחות בבית, בין אם מדובר ארוחת צהרים חמה ובין אם ערב. אחד האביזרים שהכי עוזרים בפן של בישול הוא תנור, בעיקר כשמדובר בתנור משולב. רוצים לדעת למה צריך לשים לב כשבוחרים לקנות אחד כזה? וגם מה המחיר? על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

תנור משולב יעיל, טוב וחוסך זמן

תנור משולב בשונה מתנור רגיל שיש בו בעצמם רק את החלק של התנור והאפייה, הוא תנור שמשלב גם כיריים עליהם ניתן לבשל באמצעות שימוש בגז. באופן זה באמצעות מכשיר אחד תוכלו להכין המון דברי בישול, חלק מטוגנים, חלק אפויים, מבושלים במים חמים ועוד. בדרך זו תוכלו לחסוך במקום במטבח, בזמן במקום לתזז בין שני מכשירי בישול, תוכלו לעשות את הדברים בצורה פשוטה ונוחה יותר.

תנור משולב

מה כדאי מבין כל האופציות?

כמו בכל דבר שרוכשים, בעיקר כשמדובר במכשיר לבישול כזה משמעותי כמו תנור משולב, כדאי לעשות סקר שוק ולוודא שאתם בוחרים את התנור שישמש אתכם לאורך זמן וייתן את התפוקה שאתם רוצים. כפי שציינו בתנור משולב יש שני חלקים, האחד של תא האפייה והשני של הגז והכיריים, לכן בבואכם לבחור תנור כזה בדקו את האיכות של שני החלקים באופן נפרד וביחד.

 

לאיזה קריטריונים לשים לב?

כחלק מהבחירה של תנור משולב חשוב לבדוק את הוגדל שלו, לראות האם הוא מתאים למיקום בו אתם רוצים לשים אותו במטבח. כמו כן, כיוון ותנור משולב דורש חיבור הן לגז והן למקור חשמל, צריך לוודא שיש לכם מקום במטבח שבו מתאפשרים שני החיבורים הללו. בנוסף לכך, חשוב לבדוק את כל הפונקציות של התנור, איזה תוכניות אפייה יש, האם ניתן לבשל באידוי, איזה כיריים יש ומה העוצמות ועוד.

תנור משולב

מה המחיר של תנור משולב?

לאחר בדיקה של כל המאפיינים של התנור המשולב ורמת ההתאמה שלו למה שאתם מחפשים, חשוב לבדוק את המחירים של כל תנור משולב ולבצע השוואות בכדי לבחור מחיר שהוא טוב. כמובן שהמחיר תלוי בגודל של התנור, בפונקציות שיש לו, מהי החברה שמייצרת אותו ועוד. כאשר המחירים משתנים ונעים בין מחיר של 800 שקלים לבין אלף ויותר מכך, ישנם תנורים שהמחיר שלהם עשוי להיות באזור של 3,000 שקלים.

 

בסיכומו של דבר

תנור משולב הוא בעל יתרונות רבים כיוון והוא עשוי לחסוך במקום, יותר יעיל, העבודה בו יותר מהירה והוא מאפשר לעשות כמה פעולות במקביל באמצעות מכשיר חשמלי אחד. ניתן לבדוק איזה תנור מתאים לכם באמצעות הפונקציות השונות שהוא מציע כמו צורת האפייה, עוצמת הלהבות ועוד. לגבי מחירים, הם משתנים בהתאם לסוג התנור, החברה שמייצרת אותו ועוד. כאשר המחירים יכולים להגיע לאזור של 4,000 שקלים.

תנור משולב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם