כמה עולה מטבח קומפלט זול?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עיצוב ובניית מטבח קומפלט מהווה השקעה משמעותית ביותר במהלך כניסה לבית חדש או שיפוץ של בית קיים. כפי שאתם ודאי יכולים להניח, מחירו של מטבח מלא נקבע על פי מגוון גורמים, ביניהם גודל, החומרים בהם נעשה שימוש, עבודת ההתקנה וכל התאמה אישית לצרכים שלכם. במאמר זה נסקור מה קובע את המחיר של מטבח, וכמה מטבח קומפלט זול יכול לעלות לכם?

 

גודל המטבח

גודל המטבח הוא הגורם המובהק ביותר בקביעת מחירו של מטבח קומפלט. מטבחים גדולים יותר ידרשו יותר חומרים ויותר עבודה כדי לבנות ולהרכיב אותם. המשמעות היא שמטבח גדול יותר יעלה יותר ממטבח קטן יותר. עם זאת, העלות למטר רבוע בדרך כלל יורדת ככל שהמטבח גדל, מכיוון שהעלויות הקבועות הקשורות למטבח, כגון עלות הארונות, מתפרסות על פני שטח גדול יותר.

כדי להוזיל הוצאה זו כדאי למדוד בדיוק את שטח המטבח ולחשוב היטב מהם הצרכים שלכם. גם אם שטח המטבח גדול זה לא בהכרח אומר שאתם צריכים שיש לכל אורכו. לפעמים פחות זה יותר! אם אתם מחפשים מטבח, מוזמנים למצוא מטבחים זולים קניה אונליין בגדלים משתנים.

גודל המטבח

החומרים השונים של המטבח

לחומרים המשמשים בבניית המטבח יש השפעה משמעותית על המחיר הכולל שלו. חומרים כגון גרניט או שיש יכולים לייקר את עלות המטבח מאחר והם חומרים איכותיים ויקרים יותר. אך בעת בחירה של חומרים למטבח יש לקחת בחשבון שעלות החומרים אינה הגורם היחיד שחשוב עבורכם. העמידות ואורך החיים של החומרים הוא חשוב, במיוחד במטבח- סביבה בה יש שימוש רב בחומרים ונוזלים מסוגים שונים. על כן חשוב ללכת על חומרים איכותיים על אף שהם יקפיצו לכם את המחיר של המטבח.

 

עבודת ההתקנה וההרכבה

משך העבודה והמורכבות שלה היא גורם משמעותי בקביעת המחיר של מטבח. עלות העבודה יכולה להשתנות בהתאם למיקום, מורכבות התכנון ורמת הניסיון של אנשי המקצוע. ככל שנדרשת יותר התאמה אישית אל גודל המטבח- כך עלויות העבודה יהיו גבוהות יותר, מה שיגדיל את המחיר של כלל המטבח.

 

התאמה אישית של המטבח

לפעמים יש צורך להתאים בין המטבח שאנו רואים בחנויות ובאתרים השונים אל החלל שלנו מסיבות כאלה ואחרות. אם זה בגלל מבנה החלל המיוחד ואם זה בגלל העדפות אסתטיות אישיות שלנו. אם אתם מעוניינים בארונות מטבח בהתאמה אישית דבר זה כמובן יעלה יותר ממטבח שמגיע כפי שהוא, ישירות מהמחסן.

 

אז כמה עולה מטבח קומפלט זול?

מחיר של מטבח קומפלט זול כמובן משתנה בהתאם לגורמים השונים שציינו וגם שונה מחברה לחברה. המחיר של מטבח מלא ינוע בין 3000 ש"ח ל-6000 ש"ח, כשהתמחור למטר הוא באיזור ה-1000 ש"ח עד ל-1500 ש"ח. מומלץ לחפש מבצעים והטבות שונות כדי לרהט את המטבח שלכם בזול!

מטבח שלם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם