כמה עולה מצבה בהתאמה אישית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אובדן של אדם יקר היא סיטואציה קשה ומרוכבת, שלצערנו רובנו המחולט ייתקל בה בזמן כזה או אחר בחיינו. אחת השאלות החשובות ביותר לאחר אובדן של אדם קרוב ואהוב, היא כיצד להנציח אותו ואת המורשת אותה השאיר אחריו בעולם. ישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת, ואחת החשובות והמרכזיות שבהן, היא המצבה שתהיה על הקבר של יקירכם.

המצבה, היא הגל-עד שמציין שתחתיה קבור אדם מיוחד, משמעותי וחשוב עבורכם. בכדי להצהיר על כך, בתקופה האחרונה רבים רוצים לעצב מצבה בהתאמה אישית. בדיוק לשם כך, נפרט במאמר זה אודות צורות שונות של עיצוב בהתאמה אישית של מצבה ואף נמליץ על חברה שאת שירותי עיצוב המצבה שלה מומלץ לרכוש.

 

סוגי העיצובים המרכזיים

כעת, נסקור כמה סוגים של עיצובים מומלצים בהתאמה אישית, ונפרט את טווח המחירים שלהם.

מצבה בהתאמה אישית

מצבת בזלת

בזלת, היא אבן בגוון שחור, שהצבה של מצבה שעשויה מבזלת מסמלת עוצמה, חוזק, והיא מותירה רושם עז על המתבונן באבן המצבה ועל המילים שנחרטות או מפוסלות באבן הבזלת. ניתן לסתת את האבן או להשאיר אותה כמו שהיא, ולשדר עוצמה פראית יותר. עלותה של מצבת בזלת, כתלות בסגנון העיצוב שלה ובצורת הכתב שתבחרו לכתוב על המצבה, תהיה בין 10,000 ל- 13,000.

 

מצבת אבן גרניט וספסל

לסביבת הקבר, ישנה חשיבות רבה מאוד נוסף לאבן המצבה עצמה. לעיתים רבות, חלק מדרך ההנצחה הייחודית שניתן לעשות לנפטר, היא לאפשר לכל מי שרוצה לשבת מול המצבה שלו, להתבונן במה שנכתב עליו, ולהרהר ולהיזכר בו בנחת ורוגע. לשם כך, ניתן לרכוש מצבה מעוצבת מאבן גרניט בשילוב עם חלוקי נחל ולהוסיף לצידה ספסל קטן. עלות של עיצוב כזה, תהיה בין 12,000 ל- 18,000 ש"ח.

 

מצבת שיש טורקי מפוסלת

שיש טורקי, הוא סוג אבן שנח מאוד לעיצוב וניתן להזמין עיטורים וסמלים מיוחדים שיתווספו למצבה, ויסמלו ערכים ונקודות משמעותיות בחייו של הנפטר. בנוסף, זוהי אבן עמידה מאוד, שיכולה לעמוד בפגעי מזג האויר ושאינה צריכה תחזוקה רבה מדי. עלותה של מצבה כזו, כתלות ברמות הגימור והפיסול אותן תסכמו עם החברה ממנה תרכשו את המצבה היא בין 5,000 ל- 9,000 ש"ח.

 

מצבה זוגית עם אבן טבעית

במקרים רבים, בני זוג ירצו להיקבר ביחד, ולנוח את מנוחת חייהם בצורה שתשקף את הזוגיות והקשר העמוק שהיה ביניהם במהלך חייהם. לשם כך, ניתן לרכוש מצבה זוגית, מאבן טבעית שתעלה בין 12,000 ל- 17,000 ש"ח.

 

חברה מומלצת

החברה המומלצת על ידנו לרכישת המצבות, היא חברת "מצבות גן עדן", שיעניקו לכם שירות מקצועי וליווי אישי וצמוד בתהליך המורכב רגשית ואישית הזה, של בחירת ורכישת המצבה ליקירכם. כנסו לאתר החברה: https://cemetery.org.il.

 

לסיכום

כעת, תוכלו לבחור את המצבה המתאימה ליקירכם.

עלויות מצבה בהתאמה אישית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם