כמה עולה כלוב לאוגרים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מי שמתכננים לגדל מכרסמים בביתם, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר פריטים חיוניים שיאפשרו להם לגדל את החיות הקטנטנות באופן הטוב ביותר. עובדה זו גרמה לנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שבודקת בכל פעם את הפריטים החיוניים והעלויות שלהם. הפעם, יצאנו לבדוק את כל המידע החשוב אודות כלוב לאוגרים והמחיר שלו. הישארו אתנו ותצאו עם כל המידע הנחוץ לכם בנושא.

 

בואו נכיר תחילה את סוגי הכלובים השונים

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות, עליכם לדעת כי מדובר בסכומים משתנים. בירור שערכנו בנושא גרם לנו להבין שיש מי שמשלמים סכום X על הכלוב החדש שלהם בעוד אחרים משלמים סכום Y. ההבדל במחיר נובע לא פעם בגלל המשתנים הבאים:

  • גודל הכלוב
  • התוספות שמגיעות אתו (אם בכלל יש תוספות)
  • האיכות והעמידות של הכלוב

עכשיו, כשאתם יודעים את הפרטים הבסיסיים הללו, אפשר לצאת לדרך ולהציג בפניכם את העלויות של 2 סוגי הכלובים הבולטים ביותר שקיימים לאוגרים: כלוב בסיסי וכלוב מתקדם.

כלוב אוגר

כמה יעלה לכם כלוב בסיסי?

כלוב בסיסי הוא כלוב קטן יחסית בגודלו שאינו כולל תוספות. מי מכם שיבחרו בכלוב בסיסי לאוגרים שלהם, ימצאו את עצמם משלמים כ – 300 ₪ לערך. ראוי לציין כי המחירים משתנים מחנות אחת לאחרת. כך שחשוב מאוד לבדוק את האיכות של הכלוב טרם הרכישה. כלוב שיוצע לכם במחיר נמוך מ – 300 ₪ צריך להדליק נורה אדומה. כך שההמלצה היא לבדוק את העניין היטב ולבחון האם העלות שווה את התמורה. אנו ממליצים לקרוא מדריך מקיף שיציג בפניכם את כל עניין האיכות. תוכלו למצוא את המדריך באתר הבא: http://hamster-time.co.il.

 

כמה יעלה לכם כלוב מתקדם?

כלוב "מתקדם" הוא בעצם כלוב גדול ורחב שמגיע עם כל מיני תוספות. כלובים אלו עשויים לעלות לכם בין 380 ₪ לבין 510 ₪. ראוי לציין כי הכלובים הללו יאפשרו לכם לבצע רכישה כוללת של כל הפריטים הדרושים, כך שהדבר צפוי לחסוך מכם כאב ראש רציני.

כלוב אוגר

מה תקבלו בעת רכישה של כלוב שכזה?

מי שיבחרו בכלוב רחב הידיים, יוכלו לקבל כלוב גדול שיכול להכיל לפחות 4 אוגרים יחד (בזמן שהכלוב הבסיסי יכול להכיל עד 2 אוגרים). חוץ מזה, הכלוב מגיע עם כל האביזרים הדרושים למשל:

  • גלגל
  • מתקן האכלה
  • מתקן למים
  • מנהרה למשחק ועוד

במקרים מסוימים, ניתן לקבל גם שקית מזון לאוגרים במחיר מוזל בעת רכישה שכזו. הכול תלוי בחנות שבה בחרתם לבצע את הרכישה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה תשלמו על כלוב לאוגרים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שעליכם רק לבחור בכלוב המתאים ביותר עבורכם מבחינת העלות והאיכות. נאחל לכם שתבחרו נכון בסופו של דבר ושתיהנו מגידול האוגרים שלכם!

כלוב אוגר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם