כמה עולה לעצב ולהרכיב חדר לתינוק

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אז ההיריון בשלב מתקדם וההתרגשות האוחזת בכם אינה יודעת גבול. כל היקרים לכם, המשפחה והחברים, מחכים בקוצר רוח להרחבת התא המשפחתי ולהגעת התינוק אל הבית, במה שיתחיל חיים חדשים.

אך יש להכין את הבית לקראתו, וחדר תינוק כרוך בהוצאות רבות.

 

קביעת מיקום חדר התינוקות

הדבר הראשון שיש להחליט לגביו כאשר אנו בוחרים את החדר לתינוק, הוא מיקומו. מומלץ מאוד להקים את חדר התינוק בחדר הסמוך לחדר השינה של ההורים, בשל הקימות התכופות לצורך האכלה או מתן מענה לצרכיו האחרים של התינוק במהירות. ברגע שייקבע החלל הרצוי שישמש כחדר לתינוק, ניתן להתחיל לחשב את גודל הריהוט הרצוי לאחסון מוצרי תינוקות בחדר, זאת בהתאם לנתוניו הטבעיים. כמו כן, ישנן חנויות רבות המציעות שירותי עיצוב חדרי תינוקות.

 

מיטת תינוק

מיטת התינוק היא כמובן החשובה ביותר מבין כל הריהוט או המוצרים הרלוונטיים להגעת התינוק. השינה היא הדבר החיוני ביותר לרך הנולד, ולכן על מיטת התינוק והמזרון המונח בה להיות איכותיים ביותר. ניתן לבחור בין מיטה לעריסה, אך קריטי שיתאימו לגודלו של התינוק וישמרו על בטחונו במהלך השינה כאשר אינו במחיצת ההורים. מחירן של מיטות תינוק תלוי באיכות החומרים ממנה עשויה והחברה בה בחרתן, והוא נע בין 300 ל1500 שקלים למיטה. מומלץ בתוקף לא להתפשר בשום אופן על איכות המיטה.

 

שידת החתלה

שידת החתלה היא רהיט גדול ברוב המקרים, שעל חלקה העליון מחתלים את התינוק, והיא משמשת בעיקר כאחסון לבגדי התינוק וכן מוצרים נלווים כמו חיתולים, מגבונים וכן הלאה. היא חשובה מאוד ליצירת סדר ונותנת ראש שקט להורים. שידת החתלה היא בגדר חובה בכל חדר תינוקות, ועלותה הממוצעת נעה בין 1000 ל2500 שקלים, בשל תפקודה כמעין ארון רב תכליתי לצרכי התינוק.

 

כורסת הנקה

מדובר במעין כיסאות נדנדה מודרניים ומשוכללים, ועיצובם ייעודי להחזקת התינוק בצורה הנוחה והאופטימלית ביותר עבור האם והתינוק, ומציע נענוע מרגיע לתינוק בעת האכלתו או כשהוא צריך לישון. מחיר כורסת הנקה יכול להגיע ל1000 שקלים, אולם ניתן בהחלט למצוא כזו במחיר זול יותר.

 

רכישת חדר תינוקות "מוכן"

חנויות רבות למוצרי תינוקות מציעות רכישה של חדרי תינוקות בשלמותן, והורים רבים יעדיפו אפשרות זו מאשר להרכיב חדר בעצמם מכמה חברות שונות. חשוב לציין כי עלות של עיצוב חדר תינוקות דרך חנות תלויים בטווח המחירים האפשרי עבור ההורים, והוא עשוי להתחיל מ1,000 שקלים ולהגיע עד ל5,000 שקלים. עם זאת, מדובר בפתרון נוח שכן אפשרות זו כוללת משלוח והרכבה באדיבות החנות.

עיצוב חדר תינוקות הוא רגע מרגש בחיי ההורים הטריים, או המנוסים. לכן יש לבחור באפשרות הטובה ביותר מבחינתם, ובלבד שבראש סדר העדיפויות יהיו צרכיו של התינוק, על מנת שיתחיל את חייו בסביבה האוהבת, החמה והאיכותית ביותר בחדר נעים ומאובזר כראוי.

פעוט

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם