כמה עולה הובלות בצפון עם חברה מקצועית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הובלה היא צורך שמתעורר אצל כל אחד מאיתנו מידי פעם. בין אם מדובר על מעבר דירה, שינוי המקום של המשרד או קנייה של מקרר חדש, תמיד טוב שיהיה לנו מוביל זמין שיוכל לספק לנו שירות הובלה במחיר נוח. אם אתם גרים באזור הצפון, חשוב לבחור מוביל שמכיר היטב את האזור כדי שההובלה תעבור בלי בעיות. כאן נעזור לכם להבין כמה זה הולך לעלות לכם.

 

מרחק הנסיעה

גם כאשר אנחנו מדברים על חברת להובלות בצפון חשוב לזכור שמדובר על אזור גדול, ומרחקי הנסיעה בו יכולים להיות ארוכים. המחיר של הובלה בצפון משתנה לפי המרחק בין נקודת ההעמסה לנקודת הפריקה, כאשר גם אם מדובר על הובלה קטנה המחיר שלה יהיה גבוה אם מדובר על מרחק נסיעה רב. מנגד, אם מדובר על הובלות בתוך אותו מקום הנסיעה לא אמורה להשפיע על המחיר.

מרחק הנסיעה

סוג ההובלה

נתון נוסף שמשפיע על המחיר של ההובלה הוא סוג ההובלה, כאשר שני הסוגים הם הובלות קטנות והובלות גדולות. הובלה גדולה היא כזו שבה אנחנו מעבירים דירה שלמה, משרד או כמות גדולה של ציוד שדורשת שימוש ברכבים כבדים. הובלה קטנה היא כזו שבה אנחנו יכולים להשתמש ברכב גדול או משאית קטנה, מה שיעזור לנו להוריד בצורה משמעותית את מחיר ההובלה.

 

שמירה על פריטים רגישים

הובלה של ציוד רגיל היא כזו שבה המובילים מגיעים, מעלים את הציוד לרכב ויכולים לנסוע. כל זה לא נכון כאשר מדובר על פריטים רגישים שההובלה שלהם מורכבת יותר. את אותם פריטים צריך לארוז בצורה מוגנת, ואי אפשר להניח אותם סתם בתוך הרכב. ככל שיש לכם יותר פריטים שעונים על ההגדרה הזו כך המחיר של ההובלה יהיה יקר יותר.

 

כמה זה יעלה לנו

אז אחרי שהבנתם מה הנתונים שמשפיעים על מחיר ההובלה, הגיע הזמן לדבר קצת על מספרים. המחיר הממוצע להובלת דירה של 3 עד 4 חדרים הוא 3000 ₪, כאשר במחיר הזה לא כלולים נתונים מיוחדים כמו זמן נסיעה ארוך במיוחד או פריטים רגישים. המחיר של הובלת פריט יהיה כמה מאות שקלים בהתאם לגודל הפריט, ואילו עבור דירה קטנה ניתן למצוא הובלה בפחות מ2000 ₪.

 

איך לבחור חברת הובלות

בחירה של חברת הובלות צריכה להיעשות קודם כל מתוך שיקולים מקצועיים. החברה צריכה להיות כזו שמחזיקה בניסיון רב, ורצוי לקבל עליה המלצה מאדם שאתם סומכים עליו. שימו לב למחיר שאותו החברה מציעה לכם ובדקו שהוא לא חורג בצורה משמעותית מהמחיר המקובל בשוק עבור הובלות מהסוג הזה.

 

לסיכום

המחיר של הובלה בצפון משתנה לפי מספר נתונים כמו מרחק ההובלה, היקף הציוד וכמות הפריטים הרגישים בהובלה. מומלץ לבחור חברה מקומית שנותנת שירותי הובלות בצפון כדי שהמחיר שתשלמו לא יקרע לכם את הכיס.

חברה מקצועית ‏

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם