כמה עולה לוח מחיק ומעוצב לעסק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בעולם המודרני, עמוס העבודה והמטלות שפשוט לא נגמרות, חשוב לנהל את היום שלנו בצורה נכונה.

חלק מעדיפים לעבוד עם יומן גוגל או אפילו מחברת קטנה, אבל חלק לא מבוטל יעדיפו ללכת בשיטה הישנה (שמסתבר שהיא די נפוצה גם בימינו) ולעבור להשתמש בלוח מחיק מגנטי.

 

מהלך חדש ישן ?

מצד אחד אפשר בוודאי להגיד שמדובר במהלך לא שגרתי. בעידן הטכנולוגי שבו אנו נמצאים, עם גאדג'טים חדשים וטלפונים חכמים שיוצאים לשוק בקצב היסטרי, יש המון חלופות אלקטרוניות, יעילות וקלות לתפעול על מנת לנהל לוח זמנים צפוף ככל שיהיה. ועדיין, האפשרות שיהיה ריבוע קטן מעל ראשנו, שבו כתוב כל מה שעלינו לעשות בפרק זמן קצוב, עלול להוות חלופה משמעותית וטובה לא פחות מזו הטכנולוגית במקרים רבים.

חשוב לזכור כי כמו לכל דבר בחיים, גם ללוח המחיק יש יתרונות וחסרונות רבים, וצריך ללמוד כיצד לנהל אותו בצורה הנכונה על מנת להפוך אותו לכלי באמת יעיל שיוכל לשפר לכם את התפוקה של כל יום ביומו, ולמנוע ממנו להפוך למטרד שנמצא מעל ראשכם ומזכיר לכם את כל הדברים שאתם דוחים כבר ימים ושבועות, וכדאי שנצלול קצת לעובי הקורה כדי להבין במה מדובר.

 

יתרונות וחסרונות

המחשבה האוטומטית העולה כאשר חושבים על לוח מחיק כאמצעי לניהול לוח זמנים, היא שאנחנו "מוותרים לעצמנו". הרי כולם כבר מכירים את נפלאות היומן של גוגל ויודעים איך לשריין בו תאריכים, שעות ומשימות, אז למה בעצם להציף את כל היום שלי מעל הראש אם זה נמצא בכיס ? פה טמונים היתרונות המשמעותיים של היומן. היתרון המשמעותי ביותר הוא, שהוא מאלץ אותנו תמיד לחשוב קדימה ו"לרוץ" על המשימות: המקום בלוח הוא מוגבל ואי אפשר לרשום עליו תזכורות מפה ועד תאילנד. המטרה היא לרשום מספר משימות לפרק זמן קצוב, לסיים אותן, למחוק ולעבור למשימות הבאות וליום הבא. כך הוא בעצם מאפשר גם ביצוע מהיר יותר של המשימות, וגם הצבת משימות חדשות רק לאחר שסיימנו את הישנות. החיסרון העיקרי שבדבר, הוא שחלקנו, שהתרגלו אולי לדחיית משימות עד אין קץ, עלולים לראות את הלוח כמטרד, כזה שבו מוזכרים כל השדים שלנו מהם אנחנו מנסים לברוח כל עוד אפשר. חשוב לנסות ולהפוך את החסרון ליתרון, לסגל לעצמנו הרגלים של ריבוי משימות, חלוקת קשב, וכמובן גם יעילות שתשמש אותנו בכל תחום בחיים, החל מעבודה, ועד זוגיות והתמדה בפעילות גופנית.

 

איפה אני מוצא לוח כזה ?

זו שאלה מעולה, וזה גם מסוג המוצרים שמומלץ ללכת ולראות בעין אך בהחלט אפשר להזמין בכמות מסחרית לאחר שמבינים מה הגודל והמרקם הרצוי, וניתן לראות מיטב ציוד משרדי, וכן גם לוחות מגנטיים לפי גדלים וצורות שונות. מקווים שעזרנו !

 

לוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם