לא טיפוסים של מזגן? קבלו 5 סיבות למה מאוררים הם מוצר טוב ומומלץ

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אומרים שיש 2 סוגים של אנשים בעולם: אלה שלא יכולים בלי מזגן ואחרים שלא מוותרים על שהייה לצד מאוורר. המדריך הנוכחי סקר את העניין מקרוב, במטרה להבין מה גורם לאנשים לבחור דווקא במאווררים. הישארו אתנו ותגלו את 5 הסיבות הנפוצות ביותר שיאפשרו לכם להבין את התופעה.

 

חוסך בעבודה –  אינו מצריך ניקוי של פילטרים

מסתבר שרבים מעדיפים את המאוורר על פני המזגן, משום שזה חוסך להם בעבודה ואינו מצריך ניקוי תדיר של הפילטרים. תחשבו על זה רגע, ברגע שיש לכם מאוורר, אתם צריכים רק להעביר מגבון אחת לכמה ימים, כדי למנוע התפתחות של אבק. מזגן לעומת זאת, מצריך הזמנה של בעל מקצוע שיוציא את הפילטרים, ינקה אותם באופן מעמיק וייבש אותם, כדי שהמזגן יוכל לשוב ולקרר כבעבר.

מזגן

יש מגוון רחב של אפשרויות

אי אפשר להתעלם מההיצע הגדול של המאווררים שקיימים בחנויות השונות. סיבוב קצר בחנות למוצרי חשמל תגלה בפניכם שיש מעל ל – 5 סוגי מאוררים, למשל:

  • מאוורר עומד
  • מאוורר רצפתי
  • מאוורר מגדל
  • מאוורר תקרה
  • מאוורר תליה ועד

 

אפשר להעביר אותו ממקום למקום בקלות

ניתן לבצע העברה של מאווררים ניידים ממקום למקום בקלות. מדובר בהליך שכל אחד יכול לבצע, גם נשים וילדים. מדובר ביתרון משמעותי שמאפשר לצנן את כל דיירי הבית תוך שימוש במאוורר אחד בלבד. שכן, ניתן להעביר אותו מהסלון, למטבח או לחדרים בהתאם לצורך.

 

מפחית את הסיכוי לחלות

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא חולה ב"שפעת המזגנים". מדובר בשפעת שתוקפת לא פעם, בימים החמים של הקיץ. שכן, אנשים נכנסים לחדרים ממוזגים. הם נהנים לרגע או שניים מהאוויר הקריר והצונן, אך ברגע שהם יוצאים לחום שבחוץ, הגוף שלהם חוטף "הלם" והדבר מוביל להופעת השפעת הקשה. שימוש במאוורר מפחית את הסיכוי לחלות במחלה זו, מכיוון שהוא לא משנה את טמפרטורת החדר, אלא מצנן את מי שנמצאים בקרבתו.

מזגן

לא מצריך התקנה מורכבת

ראיתם פעם התקנה של מזגן? אם כך, אתם בטח יודעים שמדובר בהליך מורכב שמצריך קידוחים בקיר, שימוש בעזרים שונים ועוד. זו ההזדמנות לומר שהשימוש במרבית המאווררים אינו מצריך התקנה מורכבת. שכן, כל מה שצריך לעשות זה לחבר את המאוורר הדרוש, לסדר את ה"ראש" שלו וללחוץ על הלחצן המתאים שיביא לצינון החדר והאווירה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 5 הסיבות שגורמות לרבים לבחור במאוורר על פני מזגן. בשלב זה אתם מכירים מקרוב בסיבות אלה, כך שנותר לכם רק להיות חכמים ולבדוק איזה סוג של מאוורר הוא המתאים לכם ביותר. נמליץ לכם להעביר את המידע הלאה, למכרים וחברים, כדי שכולם יוכלו להכיר ביתרונות חשובים אלה שישנו את חייהם מקצה לקצה.

מזגן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם