כמה עולה פרוז'קטורים סולאריים למרפסת

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

זה ידוע שכל בית צריך מרפסת, אבל מה לגבי תאורה? זה כבר מובן מאליו. כדי שתוכלו לשבת במרפסת שלכם בנוחות בשעות הערב, אתם צריכים לדאוג לתאורה חזקה של פרוז'קטור. בגלל שבשנים האחרונות ישנה עלייה ברכישת הפרוז'קטורים הסולאריים למרפסת, החלטנו לצאת ולבדוק מהו טווח המחירים שלהם. להלן כל הפרטים שאספנו בנושא:

 

פרוז'קטור לד סולארי 100 וואט עם גוון לבן

אם יש לכם מרפסת קטנה ואתם רוצים להאיר את כולה באור לבן, זו האפשרות הזו מתאימה עבורכם. ניתן כמובן להשתמש בפרוז'קטור זה למרפסת גדולה, אך ייתכן שתצטרכו להצטייד מראש ב-2 יחידות. מכיוון, שפרוז'קטור אחד צפוי להאיר את המרפסת הגדולה באופן חלקי. עלות של פרוז'קטור סולארי זה שנחשב לבעל עצמה בינונית נעה בין 380 ₪ לבין 460 ₪.

 

 זוג פרוז'קטורים לד סולאריים 200 וואט עם גוון לבן

אם אתם רוצים שיהיה לכם פרוז'קטור סולארי אחד למרפסת ופרוז'קטור סולארי אחד לגינה, אתם יכולים פשוט לקנות זוג פרוז'קטורים. חשוב שתשימו לב כי מדובר בפרוז'קטורים בעלי 200 וואט שנחשבים לבעלי עצמה בינונית- גבוהה. כך שאפשרות זו מתאימה בעיקר עבור מי מכם שיש להם מרפסת גדולה. אם תבחרו לעשות שימוש בפרוז'קטור לגינה, ההמלצה שלנו היא להניח אותו בצמוד לשביל הכניסה. אנחנו רכשנו לעצמנו שני זוגות של פרוז'קטורים מהחנות גל אור תאורה סולארית לגינה. זוג אחד משמש אותנו למרפסת והשני לגינה ואנחנו מאוד מרוצים. טווח המחירים של זוג פרוז'קטורים אלו נע בין 700 ל-900.

 

פרוז'קטור סולארי נייד לקמפינג 150 וואט עם גוון לבן

בחרנו להציג בפניכם דווקא את הפרוז'קטור הסולארי הנייד מכמה סיבות:

  1. ניתן להעביר אותו מהמרפסת אל הגינה בקלות (למקרה שאתם מעדיפים להשתמש בו בכל פעם במקום אחר)
  2. אם אתם חובבי טיולים, יש לכם פרוז'קטור זמין שניתן לקחת מהמרפסת או הגינה הישר אל הטיול

העלות של פרוז'קטור זה נעה סביב ה-400 שקלים ואם תשאלו אותנו, אנחנו ממליצים לרכוש עבורו תיק ייחודי שיאפשר לכם לשאת אותו מהמרפסת אל הרכב ומשם אל השטח שבו אתם מתכננים לטייל. כך תוכלו להיות בטוחים שהפרוז'קטור שלכם מוגן מפני פגיעות שונות.

 

מארז שני זוגות פרוז'קטורים לד סולאריים 200 וואט עם גוון צהוב

אם יש לכם מרפסת גדולה במיוחד ואתם מעדיפים תאורה חזקה עם גוון צהוב, אתם יכולים לרכוש מראש מארז שכולל 2 זוגות של פרוז'קטורים. ברוב החנויות, תוכלו למצוא את הדגם הזה בתוספת שלט שיאפשר לכם להדליק ולכבות את התאורה מרחוק. המחיר עבור המארז המרובע צפוי לעלות לכם בין 1600 ₪ ל-1800 ₪.

 

לסיום

אלו היו המחירים של 4 הפרוז'קטורים הסולאריים שנבחרו על ידינו בקפידה. כעת, נותר לכם לראות מהו הדגם המתאים ביותר למרפסת שלכם ולרכוש אותו. לנו נותר לאחל קנייה מהנה!

אנרגיה סולארית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם