כמה יעלה לכם מקרר 4 דלתות עם קיוסק?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הגיע הזמן להתחדש במקרר, ואם כבר רוכשים מקרר חדש, אז למה שלא יהיה בעל ארבע דלתות ליתר נוחות, וקיוסק למים וקרח? הנה מספר דגמים, המחיר

שלהם והיכן תוכלו למצוא אותם.

 

מקרר 4 דלתות סמסונג אינוונטר קיוסק פלטיניום

מדובר במקרר 4 דלתות, שתי דלתות עליונות למקרר ושתי דלתות תחתונות לתא ההקפאה. תא ההקפאה השמאלי ניתן לכוונון טמפרטורה כך שהוא יכול להפוך לתא נוסף של מקרר בעת הצורך. נפח המקרר הכולל הוא 857 ליטרים. למקרר מצב שבת, תאורת לד, וקיוסק דיגיטלי בעל מסך מגע לקוביות קרח, קרח כתוש ומים קרים בעיצוב מהודר. הדירוג האנרגטי של המקרר הוא A. ומחירו: 14,345 שקלים ברשת "א.ל.מ חשמל ואלקטרוניקה".

 

מקרר מקפיא תחתון נירוסטה LG

מקרר 4 דלתות, שתי דלתות עליונות למקרר ושתי דלתות תחתונות למקפיא. נפחו 573 ליטרים. בעל תאורת לד במקפיא ובמקרר. המקרר בעל רגליים מתכווננות עם גלגלים. הקיוסק הוא אוטומטי לייצור קוביות קרח, קרח כתוש ומים קרים. דירוג האנרגיה של המקרר הוא B ומחירו: 12,999 שקלים בחנות "הקונטיינר: מהיצרן לצרכן. מקבוצת רן פיינה".

 

מקרר 4 דלתות מקפיא עליון קיוסק היטאצ'י

מקרר 4 דלתות, שתי דלתות עליונות למקפיא, שתי דלתות תחתונות למקרר. נפח של 586 ליטר. בעל תאורת לד, מדפי זכוכית מחוסמת ומגירות לאחסון. קיוסק לקרח שלא מצריך חיבור לברז (הוא בעל מיכל הניתן למילוי). דירוג האנרגיה של המקרר הוא A ומחירו: 5,990 שקלים בחנות "אלי כהן חשמל" ברחובות.

 

מקרר 4 דלתות בעל דלת בתוך דלת LG

מדובר במקרר 4 דלתות. נפח המקרר הכולל הוא 653 ליטרים. המקרר בעל תאורת לד, שיטת הקפאה יבשה ללא קרח, בעל מדחס חסכוני באנרגיה ושקט. במקרר קיוסק אוטומטי למים קרים ולייצור קוביות קרח וקרח כתוש. דירוג האנרגיה של המקרר הוא B ומחירו: 11,750 שקלים אצל "קרייזמן: מוצרי חשמל ויוקרה".

 

מקרר מקפיא תחתון בלומברג

מקרר 4 דלתות שתי דלתות עליונות מקרר ושתי דלתות תחתונות למקפיא. שתי דלתות נפתחות ימינה ושתי דלתות נפתחות שמאלה. נפח המקרר הכולל הוא 527 ליטרים. המקרר הוא בעל קיוסק אלקטרוני. דירוג האנרגיה של המקרר הוא B ומחירו: 6,300 שקלים.

 

לסיכום

כאשר אתם בוחנים מטבחים אחד הרכיבים החשובים שייכנסו אליהם יהיה המקרר. בשוק מספר חברות המייצרות מקררי 4 דלתות בעלות קיוסק. בחלק מהמקררים המקפיא יהיה למטה ובחלקם המקפיא יהיה למעלה. גם לקיוסק ניתן למצוא אלמנטים משתנים – הוא יכלול קוביות קרח, מים קרים וקרח כתוש או רק חלק מהתכונות הללו, בחלק מהדגמים הוא מתחבר לברז ובחלק הקיוסק הוא בעל מיכל מים הניתן למילוי. המחירים מושפעים מדירוג האנרגיה, מנפח המקרר בליטרים ומאלמנטים נוספים הקשורים בחברת הייצור ובדגם. במטבחי דניאל תוכלו למצוא מטבחים מודרניים מדהימים בהם המקרר החדש שלכם ישתלב באופן מושלם.

 

מקרר פתוח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם