כמה תעלה לכם עקירה כירורגית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לפעמים למרות שמנסים לשמור על השיניים, או אולי כי לא שומרים עליהן מספיק מגיעים למצב שיש צורך בעקירת שן באופן כירורגי. מהי עקירה כירורגית וכמה היא תעלה לכם?

 

עקירה כירורגית

מדובר בהליך של עקירת שן כאשר לא ניתן לבצע את העקירה באופן הרגיל. הרופא יבצע צילום רנטגן כדי לראות את השן כמו שצריך לפני העקירה.העקירה עצמה מתבצעת על ידי חיתוך בחניכיים והוצאת השן והשורש ותפירת החתך בסיום, הכל מתבצע תחת הרדמה מקומית כדי למנוע כאב מהמטופל.

 

מדוע לבצע עקירה כירורגית במקום עקירה רגילה?

במקרים מסוימים אין ברירה אלא לבצע עקירה כירורגית, ההחלטה היא שיקולו של רופא השיניים המטפל.

  • שן כלואה בחניכיים – שן שלא ניתן להוציאה בשלמותה ועלולה לפתח זיהומים ולהיתקע בחניכיים. דוגמא לכך, היא שן בינה המתפתחת בגיל מבוגר יותר בניגוד לשאר השיניים.
  • שן שהשורש התעקם – השורש של השן עלול להתעקם כתוצאה ממחלת שיניים או מחבלה, במקרה כזה יבצע הרופא עקירה כירורגית על מנת להוציא את השן והשורש בשלמותם.
  • שיניים דלקתיות – כאשר יש צורך להגיע אל שורש השן כדי לטפל בזיהום, הרופא יבצע עקירה כירורגית.
  • שיניים עודפות – לעיתים יוצא שיש יותר מדי שיניים ביחס לגודל הלסת ולכן יש לעקור אותן.

 

מחיר

המחיר משתנה בין סוגי העקירות ( עקירה רגילה, כירורגית שן רגילה, כירורגית שן בינה).

סוג העקירה הסבר מחיר
עקירה כירורגית לשן רגילה כאשר יש צורך בהליך ניתוחי קצר הכולל חיתוך בחניכיים על מנת לחלץ את השן בגלל שהשן כלואה, זיהומית או שהשורש עקום המחיר ינוע בין 350 ל –  1,450 שקלים.
עקירה כירורגית לשן בינה מדובר בשיניים הבוקעות בקצות הלסתות בגיל מבוגר יותר בניגוד לשאר השיניים ועלולות לפתח זיהומים או שאין מספיק מקום לבקיעתן ולכן גורמות לכאבים ולנזק לשיניים הסמוכות להן. המחיר ינוע בין 650 ל – 2,300 שקלים.

*הנתונים בטבלה מאתר מרכז המידע לטיפולי שיניים והעלויות הן של טיפולים בארץ.

 

ביונד סמייל

ביונד סמייל היא חברה העובדת עם טורקיה בכל הנוגע לטיפולי שיניים. הם דואגים ללקוח הישראלי מרגע האבחון בארץ ועד להגעה לטורקיה כולל איסוף משדה התעופה והסעות בין המלון והקליניקה.

 

לסיכום

לעיתים אין ברירה ורופא השיניים נאלץ לבצע עקירה כירורגית במקום עקירה רגילה. עקירה כירורגית היא הליך הכולל חתך בחניכיים והוצאת השן ולבסוף תפירת החתך תחת הרדמה מקומית. ישנן מספר סיבות לבצע עקירה כירורגית במקום עקירה רגילה ביניהן: שן כלואה, שן דלקתית ועוד.

המחיר של עקירה כירורגית מושפע גם מסוג השן, כך שעקירה כירורגית לשן רגילה תעלה בין 350 ל – 1,450 שקלים, ואילו עקירה כירורגית של שן בינה תעלה בין 650 ל – 2,300 שקלים. ביונד סמייל היא חברה העובדת עם טורקיה ומתאמת בין הישראלים לקליניקות הטורקיות ודואגת לישראלים לכל אורך התהליך.

 

עקירת שיניים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם