כמה עולה 'חיוך הוליוודי'?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

אם גם אתם חולמים על השיניים המסנוורות של ה"חיוך הוליוודי", דעו שהיום תוכלו להשיג אותו בלי קשר למצב הנוכחי של השיניים שלכם.  כמובן ששמירה על היגיינת פה, צחצוח שיניים לפחות פעמיים ביום, שימוש בחוט דנטלי ובמי פה וביקורים קבועים אצל רופא השיניים הם הבסיס לשיניים בריאות ויפות. אולם, במקרים מסוימים אין די בכך ויש צורך בטיפולים מורכבים יותר. רפואת השיניים המודרנית מציעה מגוון טיפולי שיניים, לרבות ניקוי שיניים, טיפול בעששת, התאמת כתרים וציפויים. ההליכים האלו כרוכים כמובן בעלויות לא מבוטלות. אז כמה באמת יעלה לכם "החיוך ההוליוודי" החלומי?

 

ניקוי שיניים מקצועי

שמירה על היגיינת הפה היא הבסיס לחיוך יפה. ניקוי שיניים מקצועי המבוצע במרפאת שיניים הוא הטיפול הנפוץ ביותר. עלות ניקוי שיניים יכולה לנוע בין 250 ל- 350 ש"ח בהתאם למורכבות הניקוי הנדרש. גורמים כמו נוכחות של כתמים, הצטברות אבנית והצורך בטיפולים נוספים כגון מריחת פלואוריד יכולים להשפיע על גובה העלות.

שיניים מסנוורות

 

טיפול בעששת

עששת, היא בעיה נפוצה המתרחשת כאשר השכבה החיצונית הקשה של השן, הנקראת אמייל, ניזוקה ומתחילה להתפרק. הדבר משפיע על בריאות הפה, על המראה האסתטי ובכך מרחיק מכם את החלום של הוליווד סמייל. עלות הטיפול בעששת משתנה בהתאם לחומרת העששת ומספר השיניים שנפגעו. העלות הממוצעת של סתימת שיניים כסופה נעה בין 400 ל-550 ₪ לשן ואילו עלות הסתימה הלבנה יכולה להגיע עד ל – 750 ₪. במידה ויש צורך גם בטיפול שורש, המחיר נע בין 650 – 1800 ₪ תלוי במספר תעלות של השן המטופלת ומיקומה.

כתרי זירקוניה

כתרים משמשים לשחזור הצורה, הגודל והמראה של השיניים הפגועות. הם מומלצים לרוב לשיניים עם עששת נרחבת, סדקים או בעקבות טיפולי שיניים קודמים כגון טיפולי שורש. עלות התאמת כתר דנטלי יכולה לנוע בין 4500 ל-6500 ₪ לשן. המחיר יכול להשתנות בהתאם לחומר, למומחיות הרופא המטפל והמיקום של השן לה נדרשת הכתר.

כתרי זירקוניה

 

ציפויי שיניים

ציפוי שיניים יכול להיות פתרון מצוין במקרים של פגמים אסתטיים שונים בשיניים כמו רווחים לא אחידים בין השיניים, שינוי צבע, שיניים סדוקות ועוד. עלות ציפוי שיניים יכולה לנוע בין 2000 ל-6000 ₪ לציפוי חרסינה לשן בודדת ובין 1000 – 3000 ₪ לציפוי קומפוזיט. גורמים כגון, מספר השיניים המטופלות ומורכבות המקרה יכולים גם כן להשפיע על העלות הסופית.

גורמים המשפיעים על העלות

מספר גורמים יכולים להשפיע על עלות טיפולי שיניים אסתטיים שונים. ראשית, מיקומה של מרפאת השיניים יכול לשחק תפקיד בתמחור, כאשר מרפאות בערים הגדולות גובות לרוב עמלות גבוהות יותר. שנית, הכישורים והניסיון של רופא השיניים יכולים להשפיע על העלות, כמו גם על המוניטין של מרפאת השיניים. בנוסף, בחירת החומרים והטכנולוגיה בה משתמשים במהלך הטיפול יכולה לשחק תפקיד מכריע בתמחור.

כיסוי ביטוחי ואפשרויות תשלום

עלויות של טיפולי השיניים השונים אינן זולות כלל וכלל. לכן, תמיד מומלץ לבדוק האם קיים ברשותכם ביטוח שיכול לממן חלק מהוצאות אלו. תוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות חלקית הליכים מסוימים, כגון ניקוי שיניים או סתימות. בנוסף, מרפאות שיניים רבות מציעות אפשרויות תשלום נוחות כדי להנגיש את הטיפולים לכמה שיותר אנשים.

גורמים המשפיעים על העלות

 

סיכום

חיוך בריא עם שיניים ישרות ולבנות נתפס כסימן ליופי, בריאות ואטרקטיביות. כדי ליהנות מחיוך הוליוודי חלומי צריך להשקיע בבריאות השיניים ולעבור טיפולים נחוצים לרבות ניקוי שיניים, טיפול בעששת, התאמת כתרים וציפויים. אל תתפשרו! תבחרו בקליניקה בעלת מוניטין בתחום עם רופאים מקצועיים ותגשימו חלום. חיוך הוליוודי יכול להיות שלכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם