כמה עולה שירותי הובלות ברמת גן

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעבר דירה ברמת גן יכול להיות אירוע מעורר חשש. מעברי דירה, כמו שירותי אחרים במרכז הארץ, עלולים להיות יקרים יותר, פשוט בגלל הביקוש הגדול הקיים באזור זה.

לכן, אם אתם מתכננים מעבר דירה וזקוקים לשירותי הובלות ברמת גן בזמן הקרוב, חשוב שתכירו את הפרמטרים לחישוב מעבר דירה ואיך לבחור חברת הובלות, לא רק לפי המחיר.

 

הובלות ברמת גן – לפי מה קובעים את המחיר?

שירותי הובלות ברמת גן, כמו שירותים רבים אחרים הניתנים במרכז הארץ, עלולים להיות יקרים מאותם השירותים בדיוק, בחלקים אחרים של הארץ. הביקוש הגובה, הצפיפות הגדולה, בתים ישנים ללא מעליות ועומסי תנועה בלתי אפשריים, עלולים להקפיץ את המחירים לגבהים בלתי סבירים בעליל. אז הכנו לכם רשימה של פרמטרים שבאמצעותם נקבעים מחירי ההובלה, כדי שתוכלו לחשב בעצמכם את העלות המשוערת להובלת הדירה שלכם:

 

  • מרחק מהיעד – זהו אחד הפרמטרים המובילים במחיר ההובלה. ככל שהמרחק אל היעד גדל, כך עולה מחיר ההובלה. אם ההובלה מתבצעת בתוך אותה עיר – הרווחתם, היא תהיה זולה הרבה יותר, אבל כמעט כל מעבר מעיר אחת לאחרת יהיה יקר יותר, במיוחד אם מדובר בעיר מרוקחת במיוחד, או במעבר מדרום הארץ לצפון וכן הלאה.
  • כמות הציוד – ככל שתכולת הדירה שלכם גדולה יותר, כך יעלה מחיר ההובלה. תכולת דירה נמדדת במספר הרהיטים והחפצים הכבדים ובמספר הארגזים שיש לכם להעביר. צמצום מספר הארגזים, למשל, יכול להוזיל מעט את המחיר.
  • נגישות – אם למשל, הדירה שלכם נמצאת בקומת מרתף, הרחק מהכביש וצריך לעבור דרך חצר מלאת קוצים כדי להגיע לפתחה, מחיר ההובלה יעלה בהתאם. לעומת זאת, דירה הממוקמת קרוב לכביש, בקומה נמוכה, או בבניין עם מעלית נוחה, לא צריכה להיות תוספת במחיר, מםני שהמאמץ הנדרש מהמובילים הוא סביר וקטן יחסית.
  • עונת העומס – העונה העמוסה ביותר בתחום היא הקיץ, במיוחד במרכז הארץ, כך מחירי הובלות ברמת גן בתקופת הקיץ יהיו גבוהים יותר באופן טבעי. אם אתם רוצים להוזיל את עלות ההובלה – שנו את מועד המעבר שלכם לעונה אחרת, הימנעו מתקופת העומס ותרוויחו מחיר נוח יותר.

 

חוץ מהמחיר – פרמטרים חשובים נוספים לבחירת חברת הובלות

בסופו של דבר, מחיר הוא פרמטר חשוב בבחירת חברת הובלות, אבל חשוב להתייחס גם למידת האמינות של החברה, רמת המקצועיות של העובדים, שירות אדיב ומתחשב, עמידה בזמנים, אחריות וביטוחים ועוד.

חשוב גם לזכור שאם אתם מעוניינים בשירותי אריזה בנוסף, או במנוף הרמה, למשל, מחיר השירות יעלה בהתאם.

ככלל, מחיר הובלת דירה ברמת גן ינוע בין 1200-3000 ש"ח ויותר, בהתאם לבקשות ולצרכים שלכם בעת המעבר. אבל, במקרה הזה השלם גדול מסך חלקיו וכמו שכבר נאמר כאן קודם, כשבוחרים חברת הובלה לא בודקים רק את המחיר, אלא את כל החבילה.

הובלה קטנה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם