כמה עולה מנשא מקצועי לאופניים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רכיבות שטח עם אופניים מחזיקות מעמד כבר שנים רבות בטרנד הישראלי, טיולי וקבוצות רוכבים מתקבצים יחד ונהנים מטיול רכיבה ספורטיבי במגוון מסלולים מותאמים אופניים הקיימים במדינה. על מנת להגיע בבטחה עם האופניים שלכם אל המסלולים מומלץ להחזיק במנשא מקצועי לאופניים עבור נסיעה בטוחה. 

 

מה חשוב במנשא מקצועי לאופניים?

מנשא אידיאלי הוא מנשא שיתרונותיו מתאימים לרכב, לרוכב ולאופניים. על המנשא לא לפגוע באיכות הנסיעה כמו בזבוז אנרגיה ודלק, התקנה מסורבלת או מגבלת גובה. בנוסף להחזיק בבטחה את האופניים המקצועיות שלכם ולאפשר נסיעה בטוחה ללא סכנה של השתחררות של האופניים או פגיעה אחרת בהם. באתר נשיאה טובה תוכלו למצוא את כל ההסברים על סוגי המנשאים השונים: https://www.nesiatova.co.il.

 

מה הוא המנשא המומלץ ביותר בשוק?

קיימים ארבעה סוגי מנשאים – מנשא מותאם לגג על גגון או באמצעות וואקום, מנשא לתא המטען ומנשא לוו גרירה. האחרון יהיה המומלץ ביותר. המנשאים שיושבים על הגג מגבילים את הנהג בכניסה לחניונים עקב מגבלת גובה מאחר והאופניים עומדות על גלגליהם. מנשא לתא המטען עלול לפגוע באחוריי הרכב ובנוסף לא מתאים לנשיאת משקל רב.

 

מה היתרונות של מנשא אופניים לוו גרירה ולמי הוא מתאים?

ראשית כל מנשא לוו גרירה מתאים למכוניות בעלות וו גרירה כמובן. מי שיקנה מנשא מסוג כזה הם מי שרואים ברכיבת שטח כדרך חיים ונהנים מפעילות זו בתדירות גבוהה, חובבי נוחות ומעדיפים להשקיע סכום כסף גדול יותר על מנת לקבל מוצר איכותי שמקנה בטיחות לרכב ולאופניים, נסיעה שקטה ללא טלטולים ורעשים או שריטות על הרכב.

 

מה היתרונות?

  • אחסון קל – המנשא מתקפל לערכה שניתן לאחסן בנוחות בתא המטען כשאין בו צורך.
  • נוחות בהתקנה של המנשא עצמו והן של העמסת האופניים לקראת הנסיעה.
  • עשוי מחומר האלומיניום המקנה קלות משקל ועמידות.
  • ניתן להעמיס על המנשא עשרות קילוגרמים ומכאן ניתן להעמיס מספר זוגות אופניים בהתאם לדגם או אופניים חשמליות.
  • בטיחות ונעילה חזקה של האופניים – מגן מנפילה על הכביש ובנוסף מגניבות.
  • מרחק בטיחות מהרכב, המנשא אינו צמוד לפני הרכב ולכן לא ייתכנו שריטות ופגיעות.
  • תאורה – המנשאים מותקנים על קדמת הרכב הם מצויידים בתאורת פנסים שתוכל להחליף את פנסי הרכב בחשכה. בנוסף קיים מקום ייעודי ללוחית הרישוי מכיון שהמנשא מסתיר את זו הצמודה לרכב.
  • עיצוב ונראות נקיים ללא סרבול מיותר.

 

כמה זה עולה?

קיימים מגוון מותגים למנשאי וו גרירה וכפי שצוין זוהי רכישה רצינית שמתאימה למי שישתמש בשירותי המנשא בתדירות גבוהה, המחירים נעים על פי הדגמים והמותגים בין 4,390 שקלים ל5,290 שקלים.

 

לסיכום

מנשא מקצועי לרוכבים שנהנים מעולם רכיבות השטח ללא ספק יהיה מנשא וו גרירה על פורטו כל יתרונותיו ופרטיו, תהנו מנסיעות ורכיבות בטוחות ונעימות!

אופניים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם