כמה עולה אחסון תכולת דירה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו אוספים ואוגרים חפצים רבים במהלך חיינו, לחלקם אנחנו נקשרים, ואל רוצים בסיטואציות מעבר פשוט להיפטר מאותם חפצים אהובים. לכן, הרבה אנשים מוצאים את עצמם עם ציוד רב של תכולת הדירה שלהם, בלי מקום לשים את אותו ציוד – למשל בעת מעבר דירה, כאשר הדירה החדשה עוד לא פנויה או לא מוכנה, עזיבת דירה וטיסה לטיול כאשר עוד אין דירה חדשה באופק, או פשוט אחסון של פריטים שונים שאנחנו רוצים לשמור ואין נו שימוש בהם כעת. לכן אנשים רבים נעזרים בשירותים של מחסנים להשכרה לתכולת רהיטים וחפצים לטווח ארוך.

אמנם, יש שירותים רבים שכאלו המציעים מחסנים שונים ושירותי מעטפת שונים גם כן. לכן, עליהם להבין מה הצרכים הייחודיים שלכם, כדי שתוכלו לבחור את השירות שהכי מתאים עבורכם ולצרכים הייחודיים שלכם.

 

מה משפיע על מחיר מחסן להשכרה לתכולת רהיטים וחפצים לטווח ארוך?

יש כמה פרמטרים שונים שמשפיעים על מחיר השירות. אספנו עבורכם כמה מרכזיים:

 

ביטוח

כאשר אתם מפקידים חפצים או רהיטים רבים שהם בעל ערך כספי רב או סנטימנטלי, כדאי לוודא שמעבר לשמירת החפצים במחסן, מוצעת לכם תכנית ביטוח על הציוד שאתם שמים בו, וכן שהמתחם מאובטח וכיצד. כמובן שככל שהביטוח מקיף יותר זה מעלה את המחיר, אך פעמים רבות זה לחלוטין כדאי.

 

איכות השירות

כאמור, המטרה היא לאחסן את החפצים שלכם במקום שישמור עליהם בצורה הנאותה ביותר. אם לא יהיה כך, אז כבר יהיה כדאי לכם למכור את החפצים ולא "לבזבז" את הכסף שלכם על אחסונו במחסן. לכן, וודאו ששירותי האחסון שאתם רוכשים מציעים לכם מחסנים מתוחזקים, מטופחים, נקיים וכו'. כמו כן, חשוב לוודא שהמחסנים רוססו נגד מזיקים שונים, כך תחסכו אי נעימויות של רהיטים שנאכלו על ידי מזיקים שונים והאחריות תיזרק.

 

שירותי אחסון משותפים או פרטיים

אתם יכולים לאחסן את החפצים שלכם במחסן שהוא רק שלכם, או לחלופין, לאחסן במחסן משותף עם חפצים נוספים של אנשים אחרים. אם אתם יודעים שאתם תרצו לגשת למחסן פעמים רבות כדי להוסיף או להוציא פריטים, אז ייתכן שככדאי לכם לשכור מחסן פרטי. אן אתם יודעים שאתם מאחסנים פעם אחת, וכנראה לא תרצו לגשת לפריטים המאוחסנים, כדאי לכם לחסוך כסף ולאחסן במחסן משותף.

 

כמות החפצים

באופן הגיוני, כמות החפצים גדולה גוררת צורך למחסן גדול יותר מה שמעלה את המחיר.

 

מיקום המחסן

כביכול זה נראה זניח היות ואתם שמים שם את הציוד לזמן ממושך ולוקחים או שמים בו ציוד נוסף לא בתדירות גבוהה. אבל, צריך לזכור שהציוד מגיע למחסן על ידי הובלה, והובלה עולה כסף, ולא מעט. כך, שעדיף שהמחסן יהיה יחסית קרוב לאיזור מגורכם, וייתן שמחסן מאוד זול ורחוק לא משתלם לאור הוצאות ההובלה הכרוכה בכך. בנוסף, אם אתם יודעים שתרצו להגיע למחסן לעיתים קרובות, אז לחלוטין כדאי לבחור במחסן שיהיה נגיש עבורכם ויחסית קרוב למקום מגוריכם.

 

כמה זה עולה?

מרבית המחסנית קובעים את המחיר לשירות האחסון לפי מידות הציוד המאופסן. כמו כן, גם כמו תהזמן שאתם מפקידים את הציוד משפיעה. לכן עליכם להציג את כל הנתונים שלכם והצרכים שלכם ותקבלו הצעת מחיר פרטנית בהתאם. לכן, קשה לקבוע מחיר אחד ויחיד. אך לדוגמא, המחירים יכולים לנו בין  350 ₪  בערך למחסן בגודל של 15 -20 קוב עד ל1000 ₪ לערך לחודש, כאשר יש תוספת עלויות להוספת ביטוח ועוד.

בהצלחה!

 

מחסנים מבפנים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם