כמה עולה להזמין אוכל עם שליחי וולט

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתקופה האחרונה, אחת מההנאות המרכזיות שישנן הוא להזמין אוכל, אין מה לעשות, כל המסעדות סגורות ולכן נותרה האופציה של משלוחים הביתה.

כמו שכולם בטח יודעים, וולט היא אחת מהאפליקציות הגדולות ביותר בתחום הזה.

לציד וולט נמצאות גם גט דליברי שליחים ותן ביס. האפליקציה של וולט ובכלליות האפליקציות מהסוג הזה, מאפשרת להזמין משלוחים הביתה ממיטב המסעדות והיא אכפת מן האפליקציות הפופולריות בזמן האחרון שכן אין עוד הרבה פעילויות שאפשר לעשות לצערנו.

כאשר רוצים להזמין אוכל עם שליחי וולט יש כמה דברים שצריך לשים לב אליהם שמשפיעים על מחירי המנות שיתקבלו:

 

האם נמצאים באזור החלוקה ?

למעשה השאלה הזו רלוונטית משתי סיבות. דבר ראשון, האפליקציה עצמה פועלת רק בטווח מוגבל של ערים ומקומות שישנה האפשרות ששליחי האפליקציה יגיעו אליה –  תל אביב, גבעתיים, ערי השרון, גבעת שמואל, קריית אונו, פתח תקווה, נתניה ועוד. לכן, דבר ראשון יש לבדוק האם וולט פועלים בשטחי העיר שלכם.

שאלת אזורי החלוקה היא רלוונטית גם לשאלה האם המסעדה המסוימת שממנה תרצו להזמין יכולה להגיע לשטח שלכם. לרוב, רדיוס המשלוחים של המסעדות מוגבל יותר מאשר הרדיוס שמוצע על ידי האפליקציה של וולט ולכן גם כאשר בוחרים מסעדה יש לוודא שהיא מגיע לעיר שלכם.

 

שעות ההזמנה

גם השאלה הזו מתחלקת לאותם שני החלקים. שעות הפעילות של אפליקציית וולט, כלומר שבה השליחים עובדים היא משמונה בבוקר ועד אחת לפנות בוקר, בסופי שבוע שליחי האפליקציה עובדים עד שתיים לפנות בוקר. לא כל המסעדות פועלות באותן השעות והרבה פעמים הטווח של המסעדה יהיה שונה משל האפליקציה. גם כאן – יש לוודא שהמסעדה והאפליקציה עובדים בשעה שאתם מעוניינים להזמין בה.

 

דמי המשלוח

כמקובל, אפליקציית וולט גובה דמי משלוח בעבור שירותיה (מלבד סכום הכסף שהיא גובה מן המסעדה עצמה) וסכום זה מתווסף לתשלום על המנות. בוולט ישנם כמה סוגים של דמי משלוח והם קשורים למרחק של המסעדה מבית הלקוח, לרוב דמי המשלוח למרחק שהוא יחסית קרוב יהיו נמוכים יותר מאשר דמי משלוח של מרחק רחוק, כמו גם שהתמחור משתנה מבית עסק אחד לאחר אך לרוב לא עולה על עשרים שקלים.

 

גודל ההזמנה

ישנן מסעדות שבהן ישנו מינימום של הזמנה מוולט, הדבר משתנה ממקום למקום והיה כתוב באפליקציה. אפשרות אחת היא שיתווספו "דמי הזמנה" נוספים לחשבון או שפשוט תצטרכו להזמין עוד מנות על מנת שהמסעדה תוכל לשלוח. לרוב זה קורה כאשר רוצים להזמין משהו מאוד קטן.

 

אם ככה – אז כמה משלוח מוולט בסוף עולה?

אז כמו שניתן לראות, התשובה לכך משתנה וכוללת הרבה פרמטרים, לרוב התוספת של וולט ביחס להזמנה רגילה וגדולה מספיק לא יעלה על עשרים או שלושים שקלים.

 

הזמנה מהטלפון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם